Gå til innhold

Hvordan legge til spoiler?


sevs

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tak for at du lærte meg å lage spoiler :p

 

 

Du kan jo kopiere det du skrev i grå og lime det inn hver gang du bruker det. Dette fungerer kanskje dårlig hvis du bare tar en rask tur innom forumet, men det funker hvis du bruker mange spoilere etter hverandre

 

 

 

 

det heter tungvint i følge autocorrect :p

 

 

Endret av 1BlueAnd1White
Lenke til kommentar
Finnes det noen enkel måte å legge til spoiler? Jeg kan jo seff skrive
 
[spoiler] [/spoiler]
 

men det er jo ekstremt tungvin(d)t i lengden, spesielt på mobil. heter det tungvindt eller tungvint?

Eg har faktisk tenkt på å få inn spoiler-kode i hurtigpanelet, men kom ikkje lengre. Dersom plass er eit problem kan sikkert Twitter-knappen fjernast.

 

Tungvint.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Mobilversjonen trenger både det ene og det andre, MEN FØRST AV ALT: En "Gå til skrivebordsversjon"-knapp eller link BÅDE i bånn av mobilsida og på det panelet øverst til høyre, på alle sider og sub-sider på diskusjon.no!!!!!! På den måten kan de fleste (ikke alle!) mobilbrukere bruke panelet etc. Måtte fjerne cookies i dag, tror det er grunnen til at jeg nå er på mobilsida med mobilen. Aner ikke hvordan jeg endrer til desktop igjen.

 

Edit: flaut... Når kom den dit?!

 

Edit 2: Tror jeg blander med mobilsida til hw. Der kommer jeg ikke til desktop, og hver gang jeg skal åpne en ny fane fra hw.no mobil, så åpner sida seg både i den fanen jeg bruker OG i ny fane. Derfor vil jeg kunne gå til hw sin hovedside. User Agent funker heller ikke.

Og forresten, jeg er nå på desktopversjonen av diskusjon :p

Endret av sevs
Lenke til kommentar
  • 2 år senere...
  • 1 år senere...
  • 5 år senere...
  • 9 måneder senere...
  • 3 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...