Gå til innhold

Er dette The Gatherings heftigste maskin?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Edit: ser nå vi har litt forskjellig CPU...

-20 grader og bare 4,6GHz?... Her er det luftkjøling og 4,7GHz har kjørt uten blåskjerm i hele BF3 perioden (1050t) samt en omgang med kontinuerlig encoding av 200t film.

For all del... Maskina er råkul... Men "ingen kompromisser" passer vel ikke helt med standard OC.

Endret av Troxx
Skrevet

Dette spørs på definisjonen på heftigste, som FroZenThai nevner. Jeg sitter her på TG med en vesentlig kraftigere (og dyrere) maskin, og mange vil nok regne den som i hvert fall blant de heftigste.

Skrevet

Er folk her så teite at de ikke ser at 4.6ghz er ganske bra å ha som 24/7 klokk på en i7 920?!

Eller er det noen som ikke kan lese artikkelen og skjønne at det ikke er snakk om ivy/sandy brudge her? ;)

Uansett andrull, kjemperå pc!

• Liker 5
Skrevet

Folk som disser at den ser shabby ut har vel aldri drevet ordentlig med slikt selv. Funksjonen står i hovedsetet her. Altså å få selve kjølemaskineriet og elektronikken til få fungere som den skal. Selve overklokkingen kommer vel i annen rekke også.

Har ihvertfall sett mye verre utseende innretninger før. Kretskort slengt opp på breadboards med afrosveis av ledninger. Eller wirewrap, fort, stygt og greit. Duppeditter som er loddet på og plassert på første og beste sted. Ørten strømforsyninger for å gi ulike spenninger etc.

Det har sin sjarm. Selv den første apple-maskinen så ut som noe forferdelig hjemmemekk.

Er liksom litt slik det skal være i forbindelse med prototyper. Du har begrenset med tid, skal du bruke den på å frese ut og polere den ultimate skinnende boksen, eller skal du bruke tiden på å få teknikken til å fungere? Få ting til å fungere først, så kan du ta designbiten i CAD-programmet etterpå...

Kanskje man må skrive en advarselplakat så man ikke støter folk opphengt i design?

• Liker 3
Skrevet (endret)

Nå ble ikkje jeg imponert over innholdet av maskinen. Dog likte jeg at han har hurtigkoplinger til vannkjølinga :)

Andrull er konge :D:w00t:

Endret av Nizzen
  • Liker 1
Skrevet

Jan, har du i det hele tatt lest noen av trådene ovenfor?

Andrull, drit i de som sier at kabinettet er stygt, er jo innsiden (specsa) som teller :p

Men fantastisk bra, stå på!

• Liker 4
Skrevet

Du jaricho. Jeg må få lov til og ha min mening om det hjemlagde kabinettet uten at du må blande deg. Og ja! Han er ikke ferdig med kabinettet, men skulle klart og lagd bedre kabinett av en avfallsdunk.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...