Gå til innhold

Hvem vil du stemme på til stortingsvalget?


Stortingsvalget  

536 stemmer

  1. 1. Hva vil du støtte til høsten?

    • HJEMMESITTERPARTIET
      12
    • BLANKT
      18
    • ARBEIDERPARTIET
      45
    • FREMSKRITTSPARTIET
      105
    • HØYRE
      80
    • KRISTELIG FOLKEPARTI
      10
    • SENTERPARTIET
      6
    • SOSIALISTISK VENSTREPARTI
      9
    • VENSTRE
      88
    • DE KRISTNE
      2
    • DEMOKRATENE I NORGE
      1
    • DET LIBERALE FOLKEPARTIET
      19
    • KYSTPARTIET
      1
    • MILJØPARTIET DE GRØNNE
      29
    • NORGES KOMMUNISTISKE PARTI
      1
    • PENSJONISTPARTIET
      0
    • PIRATPARTIET
      90
    • REFORMPARTIET
      0
    • RØDT
      17
    • SÁMEÁLBMOT BELLODAT SAMEFOLKETS PARTI
      0
    • SAMFUNNSPARTIET
      0
    • TVERRPOLITISK FOLKEVALGTE
      0
    • ANNET
      3


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Sist jeg sjekket regelverket på forumet, var det ikke lov med delte brukerkontoer? :)

Retningslinjer

Er ikke dette lov med såkalt bedriftskontoer (finnes vel flere typer)?

 

 

Det blir riktig så spennende å se hvordan de utrolig gode resultatene vi har fått i skolevalgene, og for folk som er teknisk oppdaterte, gir utslag for landet som helhet.

 

I alle tilfeller har vi vunnet appell hos den delen av velgermassen som oppdatert på dagens problemstillinger og utfordringer mtp frihet fra overvåkning osv., og det tar vi med oss og bygger på til neste valg. :)

Tror det er mange som er enig i mange av PiratPartiets saker, men ikke ser poenget i å stemme fordi "det er så lite, og mest sannsynlig ikke vil gjøre utslag på politikken" og derfor stemmer de store partier. Har hørt så mange si dette. Saken blir ikke stort bedre når disse meningsmålingene viser "andre partier" som små maur.

 

En god strategi fremover tror jeg er å prøve å nå ut til flere, også resten av befolkningen. En annen utfordring er navnet. "Alle" som er nye til PiratPartiet tror at det er et tulleparti og henger seg opp i navnet og hvordan "det bare handler om data", noe som bare er en overfladisk sannhet.

Endret av Stian Aarskaug
Lenke til kommentar

Til dere som er så euforiske for FRP i regjering, hva tror dere skal skje i verdens beste land å bo i som skal gjøre hverdagen så mye bedre for dere uten Stoltenberg som statsminister? For all del, jeg kan se at en slanking av byråkratiet er på tide, men det aner meg at det ikke er dette dere ser frem imot?

 

 

Bunner det i et personhat eller noe annet? Slagordene mot Stoltenberg som person virker billige og populistiske i mine øyne.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Lurer litt på småpartiene jeg ettersom der er noen partier som ikke er i partiregisteret

 

http://w2.brreg.no/partireg/

 

som ser ut til å ha stillt til valg og sanket noen stemmer

 

http://www.valgresultat.no/bs5.html

http://www.valgresultat.no/s/bsl.html

 

Folkeliste mot oljeboring i Lofoten, Vesterålen og Senja

Folkemakten

Kystpartiet

Sykehus til Alta

Endret av Skatteflyktning
Lenke til kommentar

Jaha?

Litt pussig vil jo det da være, å definere "solidaritet" som "å tvinge andre folk til å betale avgifter på ting som man ikke selv er så interessert i".

 

Men det er vel ingen grensesprengende genial refleksjon, i seg selv.

 

Med de negative effektene alkohol har for samfunnet, så kan man fosåvidt greit argumentere for at det er solidarisk å forsøke å bremse konsumet.

 

AtW

Lenke til kommentar

Til dere som er så euforiske for FRP i regjering, hva tror dere skal skje i verdens beste land å bo i som skal gjøre hverdagen så mye bedre for dere uten Stoltenberg som statsminister? For all del, jeg kan se at en slanking av byråkratiet er på tide, men det aner meg at det ikke er dette dere ser frem imot?

 

 

Bunner det i et personhat eller noe annet? Slagordene mot Stoltenberg som person virker billige og populistiske i mine øyne.

Det viktigste for meg er ikke billig sprit og flesk, men innvandring. Dagens innvandringspolitikk er ute av kontroll. Kun FrP som har en vettug innvandringspolitikk.

Endret av FiveInline
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det er vel ikke lenge til vi ser vin i butikkene nå?

Folk som vil ha litt vin til middagen bør slippe å gå til polet mener jeg.

 

Står ikke Høyre og FRP for så å si det samme?

 

Så lenge det gir dem en stabil regjeringsstruktur er nok både Høyre og FrP villige til å la KrF blokkere en slik utvikling på et av KrF's kjernepunkter.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...