Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

(disclaim, har aldri avfyrt et våpen)

 

Lyden fra et ekte våpen er ofte mye kortere, "tørrere" (uten bass), sinnsykt mye høyere og med et vesentlig større ekko avhengig av omgivelsene du skyter i. Har selsvsagt ikke avfyrt alle slags våpen, men kan trygt i at lyden i en G3, MP5, Glock og 12.7mm ingame er ganske langt fra virkeligheten :) Spesielt 12.7mm høres helt latterlig ut ingame kontra et ekte våpen.

 

Men med det sagt, BF3 og 4 er noen av spillene som ligger desidert nærmest ekte lyder. I BF3 kunne man sette på en audio setting kalt wartapes som visstnok var opptak av ekte våpen, har ikke sjekket om dette også er tilstede i BF4.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Men med det sagt, BF3 og 4 er noen av spillene som ligger desidert nærmest ekte lyder. I BF3 kunne man sette på en audio setting kalt wartapes som visstnok var opptak av ekte våpen, har ikke sjekket om dette også er tilstede i BF4.

 

Det skal jeg prøve! Har ikke vist at det fantes! :D

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Mange som ikke har fått tilgang til open beta på origin enda ? Har ikke dukka opp hos meg enda :(

 

Den blir gradvis åpen for alle, da DICE må ha servere til å kunne la det gjøres.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

ok.. får smøre meg med tolmodighet da..

 

Det får du, ja! :) Er ikke så ille å vente litt til? :)

 

Forresten, bare så du forstår omfanget av BF betaene:

BF3-Beta-Stats.jpg

Endret av Slettet-x7D6du0Hjb
Lenke til kommentar

Hvor er options på BF4? Må da være ett sted å justere grafikken? Eller er det bare jeg som ikke finner det her?

 

Inn i spillet og trykk ESC, tidenes mest klønete UI som sist. Klarer ikke å komme over hvor mye jeg misliker å måtte åpne nettleser for å spille heller.

 

Spillet flyter fint med alt på Ultra her uten å ha lastet ned noe beta driver, virker meget bra optimalisert ihvertfall for mitt oppsett. Burde vel strengt tatt ikke kreve mer enn BF3 heller da det er temmelig likt på alle måter.

Lenke til kommentar

Jeg har litt problemer med å forstå hvordan betaen kan være så buggy når spillet i seg selv på de fleste måter fremstår som BF3 med nye maps og våpen og ett par ekstra blinger. Håper spesielt at dette mapet ikke er representativt for hvordan de ønsker at gameplayet skal være i BF3. Synes virkelig folk at det er gøy med drøssevis av punkter og masse camping på høyhus?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...