Gå til innhold

Samsung Galaxy S4 - Diskuter!


  

433 stemmer

  1. 1. Hvilken farge vil du velge på din S4?

    • Svart
      273
    • Hvit
      130
    • Tar den jeg får først
      30


Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-jDflNq

Vet at det ikke er bra for batteriet, men har sluttet å bry meg da det bare er snakk om dager før jeg får en Nexus 5 i hendene så har jeg sluttet å bry meg. S3-en er uansett meningsløs å selge da den holder på å streike, garantien er brutt og jeg ikke har reklamasjon på den.

 

Skal jeg bruke S3 til noe så er det når den skal vare i dagesvis og da skaffer jeg heller et 7000 mAh Zerolemon batteri.

Endret av Slettet-jDflNq
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Telenorappene følger med TEN.

 

 

Ok. Kjipt, da jeg i utgangspunktet har en ulåst S4 med Chess. Er det noen måte en kan få tak i en offisiell Samsung 4.3, uten Telenor? (Funker det om jeg evt. Velger å laste ned en engelsk firmware fra en engelsk operatør?)

 

 

Og en annen ting. Hvor ligger operatør meldingene en mottar? Fikk en melding fra Netcom, om at for å sikre meg de korrekte innstillingene, så ville jeg om kort tid motta en melding fra dem med innstillinger til telefonen, som jeg måtte velge å lagre. På denne valgte jeg med et uhell å "avbryte". Finner ikke denne meldingen igjen, med innstillingene i.

Endret av soldatfrank
Lenke til kommentar

Tenkte jeg skulle "unroote" S4'en min fra Cyanogenmod i dag. Var innom sammobile for å hente offisiell "firmware". Men der er kun Telenor-firmware tilgjengelig (Jeg har en ulåst ikke-telenor utgave). Om jeg laster ned denne firmwaren, får jeg da de irriterende Telenor stock-appsene, som følger med Telenor utgaven?

Jeg gjorde faktisk det samme i dag.

Du må laste ned NEE og ikke TEN.

Filen finner du et stykke ned på denne siden:

http://live.samsung-updates.com/index.php?device=GT-I9505

  • Liker 1
Lenke til kommentar

(Funker det om jeg evt. Velger å laste ned en engelsk firmware fra en engelsk operatør?)

Fikk en melding fra Netcom, om at for å sikre meg de korrekte innstillingene, så ville jeg om kort tid motta en melding fra dem med innstillinger til telefonen, som jeg måtte velge å lagre.

 

Jeg tror den internasjonale versjonen skal fungere, men mulig du får mer tilpasset modem/radio-innstillinger med NEE?

 

Når det gjelder innstillinger, så er dette sikkert for MMS og DATA. Du kan bare surfe innom nettsiden til ISP og finne disse. Du kan normalt få de tilsendt på nytt eller legge inn manuelt.

Endret av Jan Skrotnes
Lenke til kommentar
Gjest medlem-169651

Jeg får meg en Samsung Galaxy S4 4G+ modell i morgen. Den nyeste versjonen av S4 altså. Jeg er opptatt av god batteritid, og vil gjerne bli kvitt masse av disse appene som ligger i bakgrunnen og suger strøm.

 

Noen som kan gi meg tips om hva som bør slettes og hvordan/hvorfor? Hvordan får jeg uslåelig batteritid?

Lenke til kommentar

4.3 introduserte en funksjon hvor telefonen kobler seg av wifi om den synes Internett-oppkoblingen er for treig. Det er helt vanvittig irriterende at den kobler seg av når jeg laster ned ting etc. Er det en måte å slå dette av på? Jeg bruker telefonen som fjernkontroll over nettverket på mediespilleren min, bla. Vil at den skal holde seg oppkoblet uavhengig om jeg laster ned.

Endret av Pennywise
  • Liker 1
Lenke til kommentar

4.3 introduserte en funksjon hvor telefonen kobler seg av wifi om den synes Internett-oppkoblingen er for treig. Det er helt vanvittig irriterende at den kobler seg av når jeg laster ned ting etc. Er det en måte å slå dette av på? Jeg bruker telefonen som fjernkontroll over nettverket på mediespilleren min, bla. Vil at den skal holde seg oppkoblet uavhengig om jeg laster ned.

 

Innstillinger -> Tilkoblinger -> Wi-Fi -> Venstre "menyknapp" -> Avansert -> Automatisk nettverksbytte

Lenke til kommentar

Jeg tenkte få over noe musikk på mobilen med Kies.

Musikken får jeg over, men hva gjør jeg for å legge til et cover, som tilhører musikken (CD'n) så den vises(?) når jeg velger album å spille?

 

------------------------------

Glem det. Onkel google hjalp meg.

Men en god musikkspiller tar jeg gjerne imot tops om :)

https://play.google.com/store/apps/details?id=com.citc.aag

 

Men hva er dette "kodek" for noe? Noe jeg må ha??

 

Men kom gjerne med tips om en god musikkspiller..

post-57581-0-17537500-1385211696_thumb.jpg

Endret av MonaH
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...