Gå til innhold

Samsung Galaxy S4 - Diskuter!


  

433 stemmer

  1. 1. Hvilken farge vil du velge på din S4?

    • Svart
      273
    • Hvit
      130
    • Tar den jeg får først
      30


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Årets mobiler er harde å velge mellom. Står mellom s4 som ser kjedelig ut eller HTC one som ser lekker ut i aluminium. Som sikkert ropes raskt opp. Hardt valg dette! Ender nokk med å ta den første som kommer.

 

 

Det jeg er skeptisk med s4: amoled, Blåtonet hvit farge på skjerm samt redd for svarte prikker i skjermen. Hadde 3 s3 før jeg fikk god skjerm.

 

HTC one: plassering av låsknapp gjør den tungvint å åpne samt ingen homeknappp som er fysisk

Lenke til kommentar

reviews har sagt at s4 sin skjerm ikke har de fargeskjærene man kunne finne på andre amoledskjermer.

Samt alle reviews skryter skjermen opp i skyene.

 

døde pixler kan skje alle skjermer, led og, så vidt jeg vet.

 

Personlig syntes jeg ikke One ser lekker ut, men s4 derimot ser ganske stram ut. Det er meg da.

 

Så ganske enkelt står det mellom octo eller quad for meg :) .

Endret av Slai
Lenke til kommentar

Hvorfor er det egentlig slik at Samsung har valgt å sette to forskjellige prosessorer i det nye flaggskipet sitt. Min logikk tilsier at det hadde vært lurest å la Octa-prosessoren komme i alle enhetene...

Because Samsung couldn’t produce Exynos 5 Octa on time Samsung decided to use the Snapdragon 600 in some countries!

Lenke til kommentar

Custom roms kommer vel til å bli et stort problem for otaen for de som ønsker den mulighten

Tror du det har noe å si i forhold dette?

 

det er vel ikke så stor forskjell på telefonen med octacore enn den med Snapdragon vel?

 

Bare spekulasjoner, men muligheten for at snapdragon kan få god utviklerstøtte er stor. Snapdragon og Exynos skal etter sigende produseres i 70/30 ratio (70% snapdragon)

 

Det beror vel også på hvor på planeten superutviklerene som f.eks supercurio et al befinner seg.

 

Så bottom line: Vi får se

Lenke til kommentar

 

 

 

Bare spekulasjoner, men muligheten for at snapdragon kan få god utviklerstøtte er stor. Snapdragon og Exynos skal etter sigende produseres i 70/30 ratio (70% snapdragon)

 

Det beror vel også på hvor på planeten superutviklerene som f.eks supercurio et al befinner seg.

 

Så bottom line: Vi får se

Det som vel har mest å si er om Samsung frigir kernelkode for Exynosprosessoren. Så vidt jeg har fått med meg har manglende kildekode fra Samsung vært et problem med s3. Qualcomm har deimot frigitt kode for sine prosessorer tidligere, noe som har gjort utviklingen av custom roms lettere.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...