Gå til innhold

Samsung Galaxy S4 - Diskuter!


  

433 stemmer

  1. 1. Hvilken farge vil du velge på din S4?

    • Svart
      273
    • Hvit
      130
    • Tar den jeg får først
      30


Anbefalte innlegg

Tenkte det kunne være litt interessant å se utviklingen i litt større perspektiv og la til noen flere eldre mobiler i Finn Jarle's Antutu-liste.(ny firmware fra 22. mars) Sikkert en god del av oss som sitter på gjerdet med en halvslitt mobil fra denne nye lista.

 

Jeg flettet inn på frihånd og øyemål fra denne gamle benchmarken:

 

post-131485-0-23701400-1364207206_thumb.jpg

 

 

og endte opp med denne:

 

post-131485-0-41745800-1364207271_thumb.png

 

Litt har jo skjedd siden min Galaxy S(1) og S2

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

jeg har forresten fått en åpenbaring..

 

jeg vil ha hvit telefon...

 

Hehe, jeg har også fått en åpenbaring. Dette [red.anm: S4] blir den første hvite mobilen min helt siden jeg hadde denne saken en gang i forrige århundre. Alle andre har vært sort.

 

post-131485-0-61382000-1364219588_thumb.jpg

Endret av gammalerik
Lenke til kommentar

Kanskje litt nyttig informasjon for førstepost her...

 

Som de fleste kanskje har fått med seg så er jo Gorilla glass veldig bra, men langt i fra fullstendig ripesikkert og enda mindre noe som beskytter telefonen mot alle fall...

 

Jeg personlig hater alle skjermbeskyttelser som føles ut som plast fordi de endrer følelsen på skjermen.

 

Kanksje ikke noe nytt, men jeg kom over et amerikansk firma som lager skjermbeskyttelse i glass og som er laget på noenlunde samme måte som gorillaglass.

 

Det blir altså som om man har et nytt gorilla glass på utsiden av det andre og da er det dette som knuser (forhåpentligvis) i stedet for det under.

 

Det er hva jeg kaller en virkelig skjermbeskytter !!!

 

http://www.spigen.co...y-s4-cases.html

Endret av αкαѕнα
Lenke til kommentar

Hvorfor må jeg ha så lyst på S4 når jeg allerede har Note 2? :( Merker at jeg begynner å bli litt lei av størrelsen (ja faktisk) det er utrolig greit å ha en stor skjerm når jeg bruker den til film og surfing men når jeg er på farten er den så utrolig stor og knotete, i tillegg er den av og til umulig å få ut av lomma....

Lenke til kommentar

gsmarena_001.jpg

 

Will the Galaxy S4 offer 1080p@60fps video recording? Qualcomm says yes

 

 

The Snapdragon 600 version of the Samsung Galaxy S4 might have another ace up its sleeve that we didn’t know about so far. The Qualcomm-powered version is reportedly going to boast 1080p video recording at 60fps, which will be a first in the smartphone world.

 

Spennende! POV;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Så dere mener at det bør gå fint med en 16gb versjon med et 64gb minnekort for meg som aldri har brukt minnekort tidligere og som savner mer plass på min 32gb internminnetlf?

Både plass til hauger av spill samt Spotify osv er mulig å lagre på minnekort uten ytelsesproblemer?

 

I så fall kjøper jeg bare snapdragonen her i Norge tror jeg.

Lenke til kommentar

Så dere mener at det bør gå fint med en 16gb versjon med et 64gb minnekort for meg som aldri har brukt minnekort tidligere og som savner mer plass på min 32gb internminnetlf?

Både plass til hauger av spill samt Spotify osv er mulig å lagre på minnekort uten ytelsesproblemer?

 

I så fall kjøper jeg bare snapdragonen her i Norge tror jeg.

 

Spotify er en liten luring som helst vil legge seg på intenminnet, men som kan legges på kort med et kunstgrep. For alt jeg vet er ikke kanskje heller ikke dette et issue lengre etter siste oppdateringer.

Men om du legger spotify på internminnet har du jo desto bedre plass på kortet til annet stash&crap

 

Skaff deg det kjappeste kortet i butikkene, class 10 eller det nye uhs (?) for å spare tid på overføring mellom pc/mob. For å filme i 1080p trengs ca class 4-6

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...