Gå til innhold

Samsung Galaxy S4 - Diskuter!


  

433 stemmer

  1. 1. Hvilken farge vil du velge på din S4?

    • Svart
      273
    • Hvit
      130
    • Tar den jeg får først
      30


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja mente 16gb versjonen.

 

Kanskje jeg venter på 32/64gb fra UK med octacore...

 

jeg må innrømme at jeg synes det virker fristende å kjøpe en fra utlandet ja...

 

jeg er veldig usikker på hvor mye jeg har bruk for 4g og hvor tilgjengelig det egentlig vil være.

 

med god 3G eller H+ så har i grunnen jeg mer enn nok...

Lenke til kommentar

Hvordan blir dette i praksis mtp installering av apps og bruk av Spotify?

 

Vurderer om 16gb kaaaaan være nok...

Tror nok denne skal og fungere på SGS4, jeg har gjort dette på SGS2 og SGS3. Samme hvilke ROM jeg har brukt.

 

Gjør dette så skal det gå

 

Hvordan få Spotify musikk data på sd koret(dette har jeg gjort og fungerer 100%):

Found this info on the Spotify forums and thought I'd share it with you guys. It enables Spotify to save your downloaded/offline playlists to your external SD card without using any other apps such as DirectoryBind and Apps2SD and whatever.

Basically you install a previous version of Spotify which supported selecting SD storage (no idea why this feature was removed!) and then upgrading to the latest version while keeping that feature intact.

1. Uninstall Spotify and check that the Spotify folder in sdcard/Android/data has been removed.

2. Install the old version of Spotify from here

3. Start the app and don't log in (if you are logged in auto, log out) and press the menu button and select the SD storage option.

4. Change the standard location to /mnt/extSdCard or /storage/extSdCard and then log in (if it bugs when you log in, just exit the app and try again)

5. Select a single playlist to download/offline play and let it finish downloading before you go to the next step. Don't download all your music here, just a little playlist with a few songs is enough.

6. Go to the Play Store and update the Spotify app to the newest version.

7. Now enable Extreme Quality in the new Spotify app and begin downloading all your play lists Provided you did everything correctly, Spotify will now save all offline/downloaded music to the external SD card now until you uninstall the app (unknown if future updates will break this feature)

Check via your file browser that Spotify is indeed saving to the external SD before downloading your entire collection If it's not saving to the SD card, the path to the SD card you typed is probably wrong..check it again.

Endret av Ray001
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Da har jeg kansellert min ordre for GT-i9505. Etter å ha fått beskjed om at TDC tidligst støtter LTE i september og etter å ha lest om batterilevetiden for andre telefoner med Snaprdagon 600 har jeg bestemt meg for octacore big.LITTLE GT-i9500

 

Noen som vet om europiske nettbutikker som selger GT-i9500? Modellen skal være tilgjengelig i Frankrike, Tyskland, Polen og UK (alle disse landene får begge modeller)

Endret av Scuirus
Lenke til kommentar

Da har jeg kansellert min ordre for GT-i9505. Etter å ha fått beskjed om at TDC tidligst støtter LTE i september og etter å ha lest om batterilevetiden for andre telefoner med Snaprdagon 600 har jeg bestemt meg for octacore big.LITTLE GT-i9500

 

Noen som vet om europiske nettbutikker som selger GT-i9500? Modellen skal være tilgjengelig i Frankrike, Tyskland, Polen og UK (alle disse landene får begge modeller)

 

Jeg hadde igrunnen bestemt meg for å satse på octacore jeg også, men ville da også ha 32 GB eller 64 GB versjonen...

 

Får se hva som skjer... Irriterende at man må ta slike valg.... nesten fristende å bare drite i det og vente til neste gang... aaarg

Lenke til kommentar

Open: si 4gb Spotify, samt masse spill, pluss div ROMs til psx, garantert to-tre filmer og en sesong med en serie, pluss diverse filer og bilder/video tatt med kameraet.

 

Går fort 16gb liksom :\ ... Spesielt når det er bare rundt ti/elleve som er fridd opp til slikt bruk.

 

Hvordan klasse minnekort trenger jeg for at det skal være raskt nok til å bruke som erstatning, og hva bør jeg ikke bruke minnekortet til å lagre?

 

Min 920 har 32gb og det kjennes litt snaut.

Lenke til kommentar

Har et lite dilemma her, eller kanskje ikke.

 

Skal kjøpe ny mobil og valget står mellom Galaxy S4 og iPhone 5. Har en liten finger på Galaxy men kunne gjerne tenkt meg å høre deres synspunkt. Har alltid vært en Apple-fyr men denne gangen er jeg litt i tvil. Hvilken burde jeg velge? Gjerne med en begrunnelse.

Endret av Tkse
Lenke til kommentar

Har et lite dilemma her, eller kanskje ikke.

 

Skal kjøpe ny mobil og valget står mellom Galaxy S4 og iPhone 5. Har en liten finger på Galaxy men kunne gjerne tenkt meg å høre deres synspunkt. Har alltid vært en Apple-fyr men denne gangen er jeg litt i tvil. Hvilken burde jeg velge? Gjerne med en begrunnelse.

 

post-227811-0-30688300-1364040105_thumb.jpg

 

Dette betyr en del for meg. Det å ha skikkelig god visning på alt som er av informasjon på skjermen. 1080p Super AMOLED er jo en grei oppgradering. Ellers kommer det ned til om hva du syns om Android. Jeg liker friheten. Det å kunne sette opp din egen enhet etter din egen smak, det øker ihvertfall min brukeropplevelse. En del bedre kamera og beskjedsystem hjelper og godt på.

 

Liker du best iOS, og har økosystemet ditt innenfor apple`s produkter, da er kanskje iPhone best for deg:) Begge mobilene er bra. Du bommer ikke.

Endret av Open-Source
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...