Gå til innhold

Samsung Galaxy S4 - Diskuter!


  

433 stemmer

  1. 1. Hvilken farge vil du velge på din S4?

    • Svart
      273
    • Hvit
      130
    • Tar den jeg får først
      30


Anbefalte innlegg

Hehe, føler meg litt snytt.

 

Fikk beskjed OTA om oppdateringen i går, men kan ikke ta ned hjemme for jeg har så crappy internett tilkobling. Svippa innom McDonalds idag for å leeche litt der men fikk beskjed om:

 

"The software update service is not available. Maximum number of roll-out updates has been exceeded. Try later or update your device using Samsung Kies"

 

 

Arrrrg :rofl:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har en vanlig S4 på vei i posten pga jeg ikke fant ut at Active er rett rundt hjørnet, men kunne fint returnere den kostnadsfritt. Men så tenker jeg igjen om det egentlig er noe vits med en vanntett mobil, men viss skjermen er mye bedre så er det jo verdt og vente på.

 

Så er det jo det med garanti, man får jo som oftest avslag på pga fuktighet, vil dette også gjelde S4 active siden den skal være vanntett og ikke bare vannavstøtende..?

Endret av shaizemaria
Lenke til kommentar

Vet ikke om skjermen er så mye bedre.

 

Men er sikkert greit med litt vannavstøtende. Selv har jeg aldri hatt noe stress med slikt, men så snakker jeg ikke i tlf mens det regner og slikt.

 

 

Edit:

 

Men kort fortalt:

- "å" foran et verb i infinitiv: å spise, å drikke.

- "og" er et BINDEord: Jeg har spist og drukket.

 

EKS

- Hun har bestemt seg for Å klippe OG farge håret.

- Du vil vente OG se.

Endret av Slai
Lenke til kommentar

Telefonen er tett så lenge lukene er igjen, får du vann i den da og alle lukene virker som de skal er det brukerfeil, siden det da må ha vært en luke som ikke var skikkelig lukket når du fikk vann i den. Så ja, du vil fortsatt få avslag dersom den blir vannskadet. Men det er vanskeligere og og vannskade en slik mobil, men igjen så er det jo ikke spesielt vanskelig og vannskade en mobil heller.

Lenke til kommentar

Er kun ladeplugg som har plugg så det går bra. LCD skjerm bruker også mindre strøm så det er jo og en fordel:) personlig klarer jeg ikke amoled, for unøyaktige farger samt den klarer ikke skikkelig hvit som gjør nettsurfing en kjip affære

 

Bruker den mindre strøm? Fått for meg at de bruker mer strøm på visse oppgaver og mindre på andre.

 

Syntes fargene funker fint til vanlig bruk selv. Litt dårligere hvit (hører jeg iallefall) men bedre sortnivå (dette merker jeg faktisk i motsetning til det hvite).

 

Kommer kanskje litt an på skjermmodus og.

Endret av Slai
Lenke til kommentar

Siden noen ønsket mini-review av trådløs ladning har jeg en update

 

Nå har jeg prøvd disse 2 et par dager

 

 

Jeg er ikke helt fornøyd. Problemet er først og fremst at det ikke alltid registreres at telefonen ligger på platen, og at den ikke begynner å lade. Dette er jo selvfølgelig forbanna irriterende, for det er jo hele poenget med hele dingsen. Når det er sagt, er det jævlig digg å slippe kablene, og bare slippe telefonen oppå en plate når du vil lade.

 

ms5YpAv3ur8sr680BcVzOIQ.jpgqi-universal-wireless-charging-plate-white-p37394-300.jpg

 

Det kan være receiver eller plata mi som er litt dårlig, anyways synes jeg personlig det er verdt prisen hvis den hadde blitt registrert med en gang, pga den ikke blir det er jeg forløpig litt skeptisk

Lenke til kommentar

Jeg kjøpte en likedan mottaker som du avbildet der og den fungerer dårlig. Har samme problem med at den knapt vil registrere på ladeplaten.

 

På samme ladeplate med SGS3, så var det null problem selv med bumpercase mellom..

 

Jeg får ny ladeplate og mottaker fra http://www.monsterwatts.com/ snart, så da skal jeg komme med endelig konklusjon ved å kryssjekke.

Endret av Jan Skrotnes
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...