Gå til innhold

Samsung Galaxy S4 - Diskuter!


  

433 stemmer

  1. 1. Hvilken farge vil du velge på din S4?

    • Svart
      273
    • Hvit
      130
    • Tar den jeg får først
      30


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hmm. Muligens en fabrikkfeil på min S4. Hvis jeg ser på mobilen under et sterkt lys, kan jeg se en liten "glippe" øverst på skjermen - akkurat i skjøten mellom skjerm og sølvkanten rundt på mobilen. Ser ut til at det har samlet seg litt støv der også.. Noen andre som har lagt merke til det samme? Plutselig la jeg merke til det i stad når jeg satt i sofaen.

 

Det er ikke sånn at man lett legger merke til det, men hvis man har en sterkt lys, samt holder mobilen litt i vinkel så kan man se en liten glippe øverst på skjermen/displayet akkurat i overgangen fra skjerm/display til sølvkanten som går rundt mobilen.

Endret av Real-Madrid
Lenke til kommentar

Begynner du lyse inn i alle sprekker på ting og tang vil du nok finne mye rart. Er nok best og slutte med det der.

 

På den andre siden, så kan ikke se noe støv på min uansett hvor sterkt lys jeg bruker.

 

Edit: men en liten glippe kjenner jeg, med neglen. Der vil det naturlig nok samle seg støv ettervært, men har nesten ikke brukt min enda.

 

Edit2: Joda, kan vel kanskje se litt støv .. tok et bilde du kan kikke på ;)

 

http://s22.postimg.o...0606_221821.jpg

Endret av Backpfeifengesicht
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Begynner du lyse inn i alle sprekker på ting og tang vil du nok finne mye rart. Er nok best og slutte med det der.

 

På den andre siden, så kan ikke se noe støv på min uansett hvor sterkt lys jeg bruker.

 

Hehe. Det er sant. Men når jeg først la merke til det satt jeg i sofaen, med ryggen mot vinduet vel og merke. Jeg får ta en tur til byen i morgen for å sammenligne med andre.

Lenke til kommentar

Begynner du lyse inn i alle sprekker på ting og tang vil du nok finne mye rart. Er nok best og slutte med det der.

 

På den andre siden, så kan ikke se noe støv på min uansett hvor sterkt lys jeg bruker.

 

Edit: men en liten glippe kjenner jeg, med neglen. Der vil det naturlig nok samle seg støv ettervært, men har nesten ikke brukt min enda.

 

Edit2: Joda, kan vel kanskje se litt støv .. tok et bilde du kan kikke på ;)

 

http://s22.postimg.o...0606_221821.jpg

 

Tror alle har glippe. Min har, og det har samlet seg støv der. Et sted må jo skjøten være ;-) gleder meg til de oppdatering, mye snacks der :-)

Endret av SaReX
Lenke til kommentar

Da var nyeste firmware (XXUBMEA) installert.

Overskriften burde kanskje vært "når villdyret våkner", for nå begynner virkelig S4 å bli den supermobilen jeg håpet på da jeg kjøpte den i april.

Lugging og heng er borte og kameraet tar ypperlige bilder. Tok til og med et bilde av min iPhone 5 i komplett mørke i natt (absolutt null lys), og likevel traff den både fokus og hvitbalanse 100% ved hjelp av blitsen.

Endelig kan apps installeres til SD-kortet og Samsung har "trimmet" ned systemet med 50 Mb. Fremdeles synes jeg Samsung har dyttet altfor mye inn i systemet sitt, slik at lagringsplassen på det interne minnekortet blir for liten. Men, dette hjelper litt iallfall. Neste gang bør Samsung lære av HTC og gi ut mobilen med minimum 32 Gb internminne.

Nok om det...

I det store og det hele synes jeg flyten er mye bedre i mobilen nå, og t.o.m stock nettleser er rask og responsiv i bevegelser og zoom.

Jeg la min inn fra XDA sine sider (men valgte stock odexed uten root, så den ble identisk med slik den vil bli for "mannen i gata", både for å bedre kunne bedømme firmwaren, og for å beholde "offisiell" status i hele systemet).

Kan for øvrig glede dere med at av 8 inkluderte CSC, er en av dem NEE - altså den nordiske versjonen - så det burde ikke ta lang tid før denne oppdateringen blir tilgjengelig her i Norge.

 

telesmurfen

Lenke til kommentar

HEi Telesmurfne

Har alltid funnet dette firmwares på samobil før men nå finner eg den ikke

Kan du sende meg en LINK her ??

 

Da var nyeste firmware (XXUBMEA) installert.

Overskriften burde kanskje vært "når villdyret våkner", for nå begynner virkelig S4 å bli den supermobilen jeg håpet på da jeg kjøpte den i april.

Lugging og heng er borte og kameraet tar ypperlige bilder. Tok til og med et bilde av min iPhone 5 i komplett mørke i natt (absolutt null lys), og likevel traff den både fokus og hvitbalanse 100% ved hjelp av blitsen.

Endelig kan apps installeres til SD-kortet og Samsung har "trimmet" ned systemet med 50 Mb. Fremdeles synes jeg Samsung har dyttet altfor mye inn i systemet sitt, slik at lagringsplassen på det interne minnekortet blir for liten. Men, dette hjelper litt iallfall. Neste gang bør Samsung lære av HTC og gi ut mobilen med minimum 32 Gb internminne.

Nok om det...

I det store og det hele synes jeg flyten er mye bedre i mobilen nå, og t.o.m stock nettleser er rask og responsiv i bevegelser og zoom.

Jeg la min inn fra XDA sine sider (men valgte stock odexed uten root, så den ble identisk med slik den vil bli for "mannen i gata", både for å bedre kunne bedømme firmwaren, og for å beholde "offisiell" status i hele systemet).

Kan for øvrig glede dere med at av 8 inkluderte CSC, er en av dem NEE - altså den nordiske versjonen - så det burde ikke ta lang tid før denne oppdateringen blir tilgjengelig her i Norge.

 

telesmurfen

HEi eg finner ikke den firmware på samobile, kan du kopi and past linken her

takker :-)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...