Gå til innhold

Samsung Galaxy S4 - Diskuter!


  

433 stemmer

  1. 1. Hvilken farge vil du velge på din S4?

    • Svart
      273
    • Hvit
      130
    • Tar den jeg får først
      30


Anbefalte innlegg

Vil lydkvaliteten forringes av å øke volumet på den måten?

Lydchip (Qualcomm DAC) er nok lineær opp til et rimelig høyt nivå. Akkurat hvor høyt det er aner jeg ikke :-) Men man kan nok regne med at det er en god del å gå på i forhold til default.

 

Tipper man er konservativ på volum for å slippe å få masse søksmål (for ødelagt hørsel) om noen år.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har problemer med WIFI på min telefon. Telefonen frakobles etter 5 min på wifi. Har noen andre opplevd det?

 

Har du D-Link DIR-655/855 ruter? Isåfall, prøv følgende:

 

 

Har du ruteren jeg snakker om? Hvis ikke kan det være andre problem.

Du logger uansett inn på ruteren > Setup > Wireless Setting i margen > Manual Wireless Network Setup > 802.11 Mode: 802.11G Only

Lenke til kommentar

Noen som har erfaring med at equalizeren i Spotify "kobler ut" under avspilling av musikk på S4?

 

Typisk hendelse: Jeg spiller en sang, plutselig endres lydbildet vesentlig. Jeg går inn på "audio effects" på Spotify, og mer skal ikke til før lydbildet er tilbake til slik jeg hadde det. Jeg endrer mao. ingen settings..

Lenke til kommentar

Har du D-Link DIR-655/855 ruter? Isåfall, prøv følgende:

 

Er ikke det der jævlig dumt å gjøre? Da tvinger du vel alle enheter til å bruke G standarden, som er langt dårligere enn N og vil gi dårligere hastigheter og stabilitet på resten av enhetene du har i huset?

Lenke til kommentar

 

 

Er ikke det der jævlig dumt å gjøre? Da tvinger du vel alle enheter til å bruke G standarden, som er langt dårligere enn N og vil gi dårligere hastigheter og stabilitet på resten av enhetene du har i huset?

 

Det er det, men hvis alternativet er at hele trådløsnettet slutter å virke er det en midlertidig løsning. Siden S4 skal støtte helt opp til ac-standarden virker det litt funky.

Lenke til kommentar

Teewee ja det skjer, men ikke dersom jeg er inne på equalizeren når jeg låser skjermen.

 

Et MYE større problem er at lyden i eq ble absurd lavt etter oppdateringen, og beste lyd er nå med eq av.

 

Av erfaring fra Spotify på S2, så bruker Spotify vesentlig mer batteri dersom programmet er åpent fremfor om jeg "minimerer" det med tilbakeknappen, så jeg ser ikke det å være inne på EQ når jeg låser skjermen som optimalt...

 

Lyden blir lavere her også med EQ på, men ikke plagsomt mye lavere enn med EQ av.

Lenke til kommentar

Om jeg har lydnivået på maks er det nesten umulig å høre konstant på musikk med øreproppene mine. Det kommer hakke og pippre lyder som bare faen. Har jeg det litt lavere er de borte, men da er det nesten ikke lyd igjen. Øreproppene fungerer perfekt på min lumia 920. Hva kan være problemet? Om det ikke blir løsning vender jeg tilbake til Nokian da wp gir en langt mer smooth opplevelse.

Lenke til kommentar

Om jeg har lydnivået på maks er det nesten umulig å høre konstant på musikk med øreproppene mine. Det kommer hakke og pippre lyder som bare faen. Har jeg det litt lavere er de borte, men da er det nesten ikke lyd igjen. Øreproppene fungerer perfekt på min lumia 920. Hva kan være problemet? Om det ikke blir løsning vender jeg tilbake til Nokian da wp gir en langt mer smooth opplevelse.

 

Har du sjekket at de er kompatibel med Android? Opplevde lignende problemer på et set ørepropper som var ment for iOS...Får du samme opplevelse med øreproppene som fulgte med telefonen?

Lenke til kommentar

Fikk Ultra Crystal-skjermfilmene i dag fra Spigen. Vet ikke engang om jeg tør å sette det på, hehe!

 

Hvorfor ikke? Sørg for å være i et tilnærmet støvfritt (rått) område og ha tilgjengelig litt teip til fjerning av evt støv. Eller var det fordi skjermen på S4 er så bra? :)

Lenke til kommentar

I dag fikk jeg endelig bekreftelse fra telenor angående forhandler abbo.

 

Og det gikk igjennom

 

 

Nå er jeg på jobb med en s4 pakket inn foran meg, aahhhh, kommer til å bli en lang dag.

 

Årets deal med forhandler abbo

 

Betalte 1187 for telefonen, fikk 4000 kr i rabatt.

Og betaler 249 i mnd for abbo (for komplett L) - 150 kr i mind i rabatt.

 

Får heller ikke noe tillegg for å kjøpt tlf :D

 

Nå må klokka bli åtte

Lenke til kommentar

Hvorfor ikke? Sørg for å være i et tilnærmet støvfritt (rått) område og ha tilgjengelig litt teip til fjerning av evt støv. Eller var det fordi skjermen på S4 er så bra? :)

vil tro på badet etter en dusj,vil det være lite støv i lufta. skal selv prøve det, når jeg bare får pakken fra spigen..

det er nå 17dager siden det ble sendt. ennå ikke kommet fram.

telefonen er sikkert full av riper før pakken ankommer.

Lenke til kommentar

vil tro på badet etter en dusj,vil det være lite støv i lufta. skal selv prøve det, når jeg bare får pakken fra spigen..

det er nå 17dager siden det ble sendt. ennå ikke kommet fram.

telefonen er sikkert full av riper før pakken ankommer.

 

Bor du tilfeldigvis i Drammen, kan du få noen screen protectorer av meg.

Den Ultra Crystal protectoren fra Spigen, måtte jeg kaste. Har belkin og ebay screen protectorer. Alle sammen er etter min mening rimelig identiske.. plast er plast.

Lenke til kommentar

Bor du tilfeldigvis i Drammen, kan du få noen screen protectorer av meg.

Den Ultra Crystal protectoren fra Spigen, måtte jeg kaste. Har belkin og ebay screen protectorer. Alle sammen er etter min mening rimelig identiske.. plast er plast.

hehe. bor nok laangt nord for drammen.. bor i Alta, er nok pga widerøe streiken at pakken ikke er kommet ennå. håper jeg da.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...