Gå til innhold

Samsung Galaxy S4 - Diskuter!


  

433 stemmer

  1. 1. Hvilken farge vil du velge på din S4?

    • Svart
      273
    • Hvit
      130
    • Tar den jeg får først
      30


Anbefalte innlegg

Jogging med en så stor telefon...does not compute!

 

Uansett, veldig synd når uhellet er ute.

 

Derfor jeg har sånn holder som jeg fester rundt overarmen. Crazy talk å jogge med den i ei bukselomme. Pleier holde hånda på tlf i lommen bare jeg reiser/setter meg hvis lommen er litt utsatt for at ting glir ut.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

 

jøss... det har blitt billigere enn sist jeg sjekket... det var forsåvidt ikke i oslo da, men det der var jo ikke så ille som jeg trodde..

 

kjipe penger uansett, men god nyhet for den uheldige karen over her...

ja, er kun Samsung som Gjør det så billig dog. Deltaservice gjorde det også en stund men nå er det kun Samsung service senter (altså Samsung sitt eget verksted)
Lenke til kommentar

Takk takk. Skal gjøres! Nettside / adresse med åpningstider? :)

.

Samsung Quick Support Center på:

Camera & Videoteknikk AS Møllergaten 4, 0179 Oslo 55 39 38 80 Man-Fre 10-16.30

Camera & Videoteknikk AS Liavegen 1, 5132 Nyborg 55 39 38 80 Man-Fre 08:30-16.30

 

Betalte 700 kr for å bytte skjerm på min SGS2 i fjor høst.

Dette gjelder alle Galaxy/Note modeller under 1 år.

 

Argh hvorfor er de så trege med å lansere bilholder til telefonen.. SLik var det med S2 også, tok flere måneder.

 

Brodit har en passiv holder til S4.

Venter selv på en aktiv holder fra dem...

Lenke til kommentar

Tusen takk for hurtig svar folkens om skjermbytte på min stakkars S4.

Nå vil jeg bli anbefalt en beskytter til min telefon, det er noe jeg helt klart trenger! :wallbash::rofl:

Har sett på S-View - men tror jeg venter grunnet mangel på Wireless Charging fra Samsung på S-View..

Lenke til kommentar

To spørsmål:

 

1) Hva bruker dere for å oppdattere firmwaren? Defleste ser ut til å bruke Kies. Men leser i flere forum og anmeldelser at Kies er nærmest det verste som finns av programvare der ute. Hvilke erfaringer har dere? Og hvis Kies er så dårlig, finnes det gode alternativer? Har ikke tenkt å roote min, hvilke alternativer har vi da?

 

2) Har den støtte for USB OTG, eller on-the-go. Experia Z skal ha grunnleggende støtte for USB-pinner, mus og tastatur. Har noen prøvd G4 sine muligheter for dette?

Lenke til kommentar

Er det ikke mulig å regne ut høydemeter over havet ved hjelp av lufttrykket? Eventuelt noen apps som klarer det?

Nå er ikke jeg noe meteorolog.... menne blir ikke det litt bingo eller er det noe "fasit" på det?

 

Skulle nesten tro ikke det er mulig da det barometrisk trykket endrer seg, eller? :hmm:

Lenke til kommentar

Skulle nesten tro ikke det er mulig da det barometrisk trykket endrer seg, eller? :hmm:

Man må vite nåværende trykk ved havets overflate (i rimelig nærhet) for å kunne beregne høyden over havet vha trykk.

 

GPS/GLONASS kan brukes til å beregne høyden ganske nøyaktig. Avvik kan være opptil 10-20m fordi det er større feil på vertikale enn horisontale koordinater.

Lenke til kommentar

Man må vite nåværende trykk ved havets overflate (i rimelig nærhet) for å kunne beregne høyden over havet vha trykk.

 

GPS/GLONASS kan brukes til å beregne høyden ganske nøyaktig. Avvik kan være opptil 10-20m fordi det er større feil på vertikale enn horisontale koordinater.

 

okay

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...