Gå til innhold

Samsung Galaxy S4 - Diskuter!


  

433 stemmer

  1. 1. Hvilken farge vil du velge på din S4?

    • Svart
      273
    • Hvit
      130
    • Tar den jeg får først
      30


Anbefalte innlegg

Selges hos clas for rundt en hundrelapp. Eller du kan gjøre som meg å bruke saks.

 

Stramt med penger om dagen, en "ussel 100-lapp" utgjør mye av budsjettet mitt. Men er det vanskelig å klippe selv? Ser det er en del folk som driter seg ut og klipper så feil at det ikke kommer ut eller vil virke.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Stramt med penger om dagen, en "ussel 100-lapp" utgjør mye av budsjettet mitt. Men er det vanskelig å klippe selv? Ser det er en del folk som driter seg ut og klipper så feil at det ikke kommer ut eller vil virke.

 

Det er ikke veldig vanskelig å klippe selv. Hadde ikke tilgang til printer så jeg lastet ned en mal som jeg bare zoomet til rett størrelse, så la jeg bare simkortet forsiktig mot skjermen og markerte med litt tape.

 

Edit: Dette er malen jeg brukte

post-187645-0-43510900-1368607424.jpg

Endret av Mr. A
Lenke til kommentar

Ryktes om at det blir lansert en s4 med stock android, altså uten touchwiz.Ser dog ut til at den bare kommer i USA denne gangen; men jeg liker utviklingen. Jeg hadde foretrukket om alle kom med stock rom og at skallene heller ligger på play for de som vil ha.

 

Kilde

Lenke til kommentar

Stramt med penger om dagen, en "ussel 100-lapp" utgjør mye av budsjettet mitt. Men er det vanskelig å klippe selv? Ser det er en del folk som driter seg ut og klipper så feil at det ikke kommer ut eller vil virke.

 

tips: Clas Ohlson er veldig "serviceminded" og har 90 dagers åpent kjøp. Du kan med andre ord kjøpe deg klipperen, klippe til kortet og så levere den tilbake. Det er litt sleipt, men det er mulig. Eventuelt ta turen innom en telebutikk og spør om de har klipper.

 

Skrev kanskje litt uklart. Det jeg mente er at hvis jeg bruker den fra morgen til kveld holder ikke batteriet ut.

 

Ah, da skjønner jeg. Hva slags telefon har du nå? For hvis S4 ikke holder ut dagen, da vet jeg ikke hva slags smarttelefon du burde gå for :) Det skal sies at jeg ikke har S4. Jeg har bare sett en del tester av batteriet, samt prøvd den en del på jobb.

Endret av Real-Madrid
Lenke til kommentar

Skrev kanskje litt uklart. Det jeg mente er at hvis jeg bruker den fra morgen til kveld holder ikke batteriet ut.

Det var nok det han og tenkte på.

Og når denne ikke holder ut, så må du nok vente til det kommer et strøm aggregat som du kan drasse med deg :-)

Det er vel denne mobilen som nesten størst mobil(det er vel Motorola som har bare større / mer kapasitet? MEN da igjen ikke så kjekk mobil).

Lenke til kommentar

Jeg har fått til TV'en, recieveren og blu-ray spilleren min på Remote appen på telefon, men får ikke til Canal Digital boksen. Noen som vet hvordan jeg skal få den til å fungere? Finner Canal Digital når jeg skal legge til et produkt, men skjer ingenting når jeg tester den.

 

Velg Sagem

Endret av Claes
Lenke til kommentar

Prøvde meg på litt lek i dag, først med lightning launcher og pin osv, det var mye jobb, og har ikke tid til det i eksamen, men det kommer.

 

Lurer dog på om andre launchers har "dårligere" kvalitet på ikonene, vet ikke om det er øyet som spiller meg et puss, med syntes disse ikonene her lastet ned fra deviantart har dårligere kvalitet enn de på stock launcheren til s4.

 

Er ikke meningen å poste screenshot her, vet det er en egen tråd for det, måtte bare. Mangler fortsatt å finne en megafin homescreen klokke med vær. Syntes den jeg har nå er litt lavoppløst på værgrafikken etc. Men men.

 

Noen som forvørig vet hvordan man fjener den svarte delen på statusbaren i go launcher? er noe som heter transparent status bar der, men det funker ikke.

post-209627-0-87908500-1368625530_thumb.png

post-209627-0-19690500-1368625541_thumb.png

Lenke til kommentar

til de av dere som slite med å sette opp watchOn med lyse :

funket hos meg med å bruke iCan når jeg velger DVR-merke etter jeg har satt opp Tv`en.

iCan er HDpvr dekoderen til lyse/altibox (hverfall den jeg har..3år+ gammel)

 

Men sånn ellers så har jeg et problem jeg ikke finner ut av. Av en eller annen grunn så setter telefonen seg på lydløs/vibrering av seg selv.. telefonen kan gjerne ligge helt stille på bordet med lyden på, men når det ringer så hører jeg ingenting. og når jeg da ser på skjermen så er lydløs ikonet på øvert til høyre..

Dette er ikke noe som skjer hele veien, men kanskje en 5-10 ganger i løpet av dagen.. Jeg bruker telefoen mye i jobb sammenheng så det skaper litt stress når jeg ikke hører den ringe. Det skjer også når den ligger i lommen.. har holdt på sånn siden jeg fikk den for ca 14 dager siden

Noen andre som har vert borti noe lignende eller kanskje vet om noen instillinger jeg har knota til?? :)

Endret av elraj80
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...