Gå til innhold

Samsung Galaxy S4 - Diskuter!


  

433 stemmer

  1. 1. Hvilken farge vil du velge på din S4?

    • Svart
      273
    • Hvit
      130
    • Tar den jeg får først
      30


Anbefalte innlegg

http://www.youtube.com/watch?v=u2tydNr6buU

 

Er ikke den her genial, passer til s4. 3 usb porter og en hdmi port, konge å ha med på ferie. koster 99 dollar men, har ikke sett hva den norske prisen er

 

edit; fant den her; http://www.spaceworld.no/display.aspx?menuid=210&prodid=53113

hm litt dyrt, men verdt det, bestilte en jeg.

 

har et logitech tastatur med innebygd mus, og jeg er ikke så kjent med android, for å trykke på checkboxes og starte programmer osv, bruker man musa til det?

Endret av henrikrox
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nei det er jo veldig avhengig av bruksmønster. Sitter du og spiller Order and Chaos på 3g-nettet konstant med maks lysstyrke samt sync av fem eposter og ørten andre ting går det jo fort.

Vanskelig si noe om batteritiden annet enn at jeg føler den slår min 920 og min s3 med gooood margin.

Lenke til kommentar

 

Er ikke den her genial, passer til s4. 3 usb porter og en hdmi port, konge å ha med på ferie. koster 99 dollar men, har ikke sett hva den norske prisen er

 

edit; fant den her; http://www.spaceworl...10&prodid=53113

hm litt dyrt, men verdt det, bestilte en jeg.

 

har et logitech tastatur med innebygd mus, og jeg er ikke så kjent med android, for å trykke på checkboxes og starte programmer osv, bruker man musa til det?

 

 

Shait! Så nice! Tror jeg skal kjøpe den jeg og! Sparer jp faktisk med tanke på alle kablene og omformere man ellers må kjøpe! Pluss at den lader samtidig!

 

 

LOL! Typisk at det blir enda billigere ETTER at man allerede har kjøpt noe som man trodde det vartilbud på! Kjøpte min hos Lefdal 1. mai for 4995,- og trodde jeg gjorde en god deal... venter fortsatt på at den skal komme i posten.. :p

 

PS: Men hos Elkjøp må du betale 49,- i frakt uansett så prisen blir jo uansett den samme.

 

Trodde forsåvidt ikke at de S4 skulle bli "billigere" så fort. Forventa at de skulle holde prisen over 5100 leeenge ut i sommeren.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1nDPpQXNWW

Jeg har nettopp bestilt en S4, jeg går fra iPhone 3GS (hatt siden 2009). Er det noen must have apps til Android eller spesielt til S4?

Lenke til kommentar

Jeg leter etter en bra bluetooth handsfree som fungerer godt sammen med Samsung Galaxy S4. Er det noen som har erfaringer/tips med hvilke(n) handsfree som er best til Samsung-telefoner?

 

Fra før har jeg en Jawbone handsfree. Den fungerer helt ypperlig sammen med iPhone 5, men veldig dårlig sammen med Samsung Galaxy S4 (mye støy).

Lenke til kommentar

Akasha: det var veldig rart. Er det satt til rett når du ser på SwiftKey under applications i settings? Prøv reinstallere?

 

En annen veldig rar ting er at om jeg setter SwiftKey som tastatur og så reporter så er det fortsatt der ved oppstart... Men så forsvinner den igjen etter en liten stund...

 

Forsøkte å deaktivere samsung tastatur i titatium, men det resulterte bare i at jeg ikke hadde noe tastatur i det hele tatt...

 

Grrrre

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...