Gå til innhold

Samsung Galaxy S4 - Diskuter!


  

433 stemmer

  1. 1. Hvilken farge vil du velge på din S4?

    • Svart
      273
    • Hvit
      130
    • Tar den jeg får først
      30


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Stresser ikke når jeg tenker meg om. Merker ikke noe til lag og er litt int i å vite om alle de funksjonene som jeg faktisk bruker (av de nye) om de ville komme over til Google sin s4

 

Hadde tapt så mye penger også, da jeg ikke ville fått deal.

 

Og det er uansett et stort hopp fra iphone 5 til denne. Merker ikke så mye til bloatware med launcher heller. Har jo kommet cyanogen mod til s4 også nå

Lenke til kommentar

Ser det er jævla mange instillinger man kan tulle med, mange fler enn jeg er vant med.

 

Noen som vet hvordan man bytter/skrur av skjerm av/på-lyden? Og om det går ann å endre tiden man må holde stand-by knappen inne før man får tilbud om å skru av, omstart, flymodus osv? Holder den inne i 1,5 sek før den kommer opp.

Lenke til kommentar

Christoffer: det er vel 1Gb forskjell i lagringsplass mener jeg.

 

Hakker den bør du se etter update, og såklart skru av s-voice-aktivering på hjemmeknappen. Forøvrig har jeg selv satt animasjoner til 0.5sec og da er ting silkesmooth med nyeste update.

 

Mtp det hvite: hvilket skjermmodus bruker du?

Endret av Slai
Lenke til kommentar

Christoffer: det er vel 1Gb forskjell i lagringsplass mener jeg.

 

Hakker den bør du se etter update, og såklart skru av s-voice-aktivering på hjemmeknappen. Forøvrig har jeg selv satt animasjoner til 0.5sec og da er ting silkesmooth med nyeste update.

 

Mtp det hvite: hvilket skjermmodus bruker du?

har prøvd alle modusene. Blir bedre hvitvin jeg ser ovenfor telefonen... Testet kammerat din og den hadde litt bedre hvit
Lenke til kommentar

Jeg har bare mulighet til å velge GSM/WCDMA(automatisk) - Bare GSM - Bare WCDMA i nettverksmodus innstillingen.

 

Er dette fordi jeg har et simkort fra Chess som ikke er 4G klart? Eller er det andre ting som gjør det?

 

Har bare de to der jeg også... jeg mister mobilnett hver gang den bytter over til 4G. Ganske irriterende...

Endret av αкαѕнα
Lenke til kommentar

Skrev kanskje litt uklart. Det jeg mente er at hvis jeg bruker den fra morgen til kveld holder ikke batteriet ut.

 

Kjøp en lader med batteri (fungerer som "boks" til batteriet") og bytt batteri i lunsjen.

 

Google I/O 2013:

8742285924_26aac62fc2.jpg

Stock S4 fra Google :D Faen - burde ventet med ny tlf. etter Google I/O...

 

Det er jo ikke sikkert den kommer for salg i Norge på denne siden av jul.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...