Gå til innhold

[Løst] Bytte/oppgradering av skjermkort?


Needy

Anbefalte innlegg

Hei.

 

Har fortiden et ZOTAC GTX 590. Spiller det meste som kommer ut på markedet, Crysis, Far Cry 3 osv..

 

Har ingen behov med og kjøra alle innstillinger på ultra, så lenge spillet ser bra ut.

 

Så spørsmålet mitt er vel..når bør en egentlig oppgradere skjermkorte?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei.

 

Har fortiden et ZOTAC GTX 590. Spiller det meste som kommer ut på markedet, Crysis, Far Cry 3 osv..

 

Når du føler at du trenger det, og greit å ha hoppet over en generasjon.

Har ingen behov med og kjøra alle innstillinger på ultra, så lenge spillet ser bra ut.

 

Så spørsmålet mitt er vel..når bør en egentlig oppgradere skjermkorte?

Lenke til kommentar

Hei.

 

Har fortiden et ZOTAC GTX 590. Spiller det meste som kommer ut på markedet, Crysis, Far Cry 3 osv..

 

Har ingen behov med og kjøra alle innstillinger på ultra, så lenge spillet ser bra ut.

 

Så spørsmålet mitt er vel..når bør en egentlig oppgradere skjermkorte?

 

Når du på middels grafikk går under 60 fraps, bruk FRAPS til å sjekke eller annen programvare

Lenke til kommentar

Se på det sånn: Så lenge du er fornøyd med grafikken og bildeflyten, og ikke føler at det hakker eller ser dårlig ut, så har du ingen grunn til å bytte skjermkort :)

Det å hadde gått fra 590 til for eksempel 670/680 eller 7950/7970 vet jeg ikke helt om er noe poeng da 590(2x 580 chipper) Kicker ass enda, og klarer nok å kjøre bf3 på ultra å greier, og samtidig presse ut over 60fps på veldig høye innstillinger i de fleste spill idag.

Ettersom jeg tenker er at når man kjøper dobbelkjernekort som 590/690/7990 er det nok ikke meningen at du skal oppgradere med det første(i så fall må man brenne opp lommeboken i lengden, da det hele tiden vil komme noe nytt og bedre i pc verdenen) :)

Endret av NinjaChrister
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...