Gå til innhold

Haltende SimCity-lansering i USA opprører kunder (Win)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kan dere få med at EA ikke gir brukere refund? http://www.gamezone.com/news/2013/03/07/demand-a-refund-for-simcity-and-risk-the-origin-ban-hammer Og hvis du kontakter banken direkte og får pengene tilbake på den måten, så blir Origin-brukeren din bannet. Det må vel være en lov mot dette? EA tilbyr en tjeneste (SimCity) som de ikke er i stand til å gi betalende kunder, og de gir heller ikke tilbake pengene.

 

Anbefaler for øvrig alle å signere denne: https://www.change.org/petitions/electronic-arts-inc-remove-always-online-drm-from-simcity-and-future-games

Lenke til kommentar

OK først av alt, ja det er mye penger det er snakk om, men så lenge disse folka tjener mer enn det dobbelte av hva jeg tjener, så syns jeg ikke synd på dem.

 

Uansett..

Gå på Amazon, se hva folk skriver.

Hinter da spessielt til hva en av dem sier som ikke bare er om DMR. "What a lousy toy"

 

"Fundamentally, SimCity has always been a 'software toy'. That means that there's no real end state, no way to win. It's just a thing that you play and experiment with. You build, and tinker, and mess around. It's a toy, not a game; it's a sandbox, not baseball.

 

So, in this iteration of the game, you don't even get to buy your toy. Rather, you rent a toy from EA, who lets you play with it only in very limited, circumscribed ways, only on their servers. So you have to have a live Internet connection at all times, and their servers have to be up, and have to have space for you. And the rules for play are draconian. If you want to, say, build a city, save it, blow it up with something terrible, and then restore from save, you can't do that anymore. That's an unauthorized usage of their toy. And if you figure out ways of using their toy that they don't like, they'll ban you forever."

 

Og til dere som mener DMR ikke er noe problem siden dere har stabilt nett, her er noe å tenke på, du vil ALDRI få mods til spillet ditt. (med mindre du har piratkopi)

Og hvis du tror dette ikke har mye å si, så tar du skammelig feil...

 

 

Lenke til kommentar

Spillet er ødelagt, etter mitt syn. Og hvorfor kjøpte jeg det?

Jo, jeg baserte mine antakelser/forventninger på SC4 og løftene fra EA/Maxis om bl.a. "ditt og datt" forbedret.

Både DRM løsningen, samt en veldig sterkt redusert single player, er de to hovedgrunnene til at jeg returnerer søpla.

Det er mulig jeg tar opp SC spilling den dagen det enten kommer en crack, eller det blir utgitt en offisiell endring, som løser de ovennevnte.

Lenke til kommentar

OK først av alt, ja det er mye penger det er snakk om, men så lenge disse folka tjener mer enn det dobbelte av hva jeg tjener, så syns jeg ikke synd på dem.

 

Uansett..

Gå på Amazon, se hva folk skriver.

Hinter da spessielt til hva en av dem sier som ikke bare er om DMR. "What a lousy toy"

 

"Fundamentally, SimCity has always been a 'software toy'. That means that there's no real end state, no way to win. It's just a thing that you play and experiment with. You build, and tinker, and mess around. It's a toy, not a game; it's a sandbox, not baseball.

 

So, in this iteration of the game, you don't even get to buy your toy. Rather, you rent a toy from EA, who lets you play with it only in very limited, circumscribed ways, only on their servers. So you have to have a live Internet connection at all times, and their servers have to be up, and have to have space for you. And the rules for play are draconian. If you want to, say, build a city, save it, blow it up with something terrible, and then restore from save, you can't do that anymore. That's an unauthorized usage of their toy. And if you figure out ways of using their toy that they don't like, they'll ban you forever."

 

Og til dere som mener DMR ikke er noe problem siden dere har stabilt nett, her er noe å tenke på, du vil ALDRI få mods til spillet ditt. (med mindre du har piratkopi)

Og hvis du tror dette ikke har mye å si, så tar du skammelig feil...

 

Bra skrevet av denne personen. Er dette jeg har ment hele tiden. Du betaler full pris for å leie spillet så lenge EA sier det er greit. Ettersom spillet er et MMO kunne de like gjerne tatt månedspris og latt meg takke for meg etter en hundrelapp. Det er ikke slik at man blir å ha spillet for all evighet, bare til EA skal bruke serverne til andre ting.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...