Gå til innhold

Assassin's Creed IV: Black Flag er offisielt.


Anbefalte innlegg

http://www.ign.com/a...ox-art-revealed

 

"Ubisoft has confirmed that the next entry in the Assassin’s Creed series will be called Assassin’s Creed IV: Black Flag. The news comes in the form of the game’s first official art, which you can check out below:

 

Today’s announcement confirms the title initially revealed by leaked marketing material this week and also expands upon Ubisoft CEO Yves Guillemot’s comments earlier this month that the newest Assassin’s Creed game features a new hero and time period.

 

While no concrete details are given in the art, it’s immediately clear that the game will involve pirates, just as rumors suggested a few weeks ago.

 

Want to know more about Assassin’s Creed IV: Black Flag? IGN will be live streaming the game's official announcement -- including the first details -- on Monday, March 4th at 9:00 a.m. Pacific (5pm GMT). Our pre-show starts at 8:30, so tune in early and find out all the news as it's revealed."

 

...

 

Der var det altså offisielt. Blir dette noe stas da?

Endret av sthusby
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Mest spent på hvilken tidsalder Black Flag foregår i,

kan dette bli det første spillet der de går lengre bakover i tid enn forgjengeren?

 

Med det mener jeg:

AC 1: Rundt 1189 - 1192

AC 2: Rundt 1480 - 1490

AC 3: Rundt 1753 - 1783

 

 

Assassin's Creed 4:

Viss det skal være i karibien, et sted mellom 1660 - 1730.

 

Viss jeg skal tippe,

tror jeg det kan handle om en viss "Captain Kidd"

 

http://en.wikipedia.org/wiki/Captain_Kidd

 

Siden det var litt mystiske omstendigheter rundt karrieren hans,

han ble beordret til å jakte pirater i 1695.

 

Men det gikk rykter om at han ble pirat selv,

han ble henrettet i 1701.

 

Kanskje oppdraget ditt blir å jakte på Captain Kidd? :D

Endret av malmern
Lenke til kommentar

Mest spent på hvilken tidsalder Black Flag foregår i,

kan dette bli det første spillet der de går lengre bakover i tid enn forgjengeren?

 

Med det mener jeg:

AC 1: Rundt 1189 - 1192

AC 2: Rundt 1480 - 1490

AC 3: Rundt 1753 - 1783

 

 

Assassin's Creed 4:

Viss det skal være i karibien, et sted mellom 1660 - 1730.

 

Viss jeg skal tippe,

tror jeg det kan handle om en viss "Captain Kidd"

 

http://en.wikipedia....ki/Captain_Kidd

 

Siden det var litt mystiske omstendigheter rundt karrieren hans,

han ble beordret til å jakte pirater i 1695.

 

Men det gikk rykter om at han ble pirat selv,

han ble henrettet i 1701.

 

Kanskje oppdraget ditt blir å jakte på Captain Kidd? :D

 

Skrev litt om dette i stad! Fant ut at PS3 får 60 min eksklusivt gameplay, og at det ryktes rundt at piraten du skal spille er Edward Kenway, bestefaren til Connor... Da stemmer det også bra med at jeg fant ett bilde av ett kart det står assassins creed black flag på med årstallet 1715! ;)

 

Thomas

Lenke til kommentar

Så det blir ingen utvidelsespakker til AC3, slik AC2 fikk to av? Overrasket. Jeg har ikke startet på AC3 enda, men ser ut som jeg har god tid enda før AC IV kommer. Liker settingen med pirater og sånt.

 

AC3 får "The Tyranny of King Washington", som er delt opp i 3 deler. "The Infamy" kom for en ukes tid siden, neste del mot slutten av mars og siste del i april.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Skrev litt om dette i stad! Fant ut at PS3 får 60 min eksklusivt gameplay, og at det ryktes rundt at piraten du skal spille er Edward Kenway, bestefaren til Connor... Da stemmer det også bra med at jeg fant ett bilde av ett kart det står assassins creed black flag på med årstallet 1715! ;)

 

Thomas

 

Blir nok gøy dette.

 

Regner med at det fungerer sånn at når man skal drepe person X,

drar man til lokasjon Y og sniker seg rundt på f.eks øyer og forskjellige byer,

kan bli artig viss det blir mange forskjellige steder å dra til.

 

Det blir vel sikkert også skipskamp i form av oppdrag om å redde handelsflåter fra pirater etc.

 

Edit: Selv kommer jeg til å vente på PC versjonen.

Endret av malmern
Lenke til kommentar

Som blodfan av hele AC serien er dette ikke annet enn gull for meg. Gledings!

Det har vel vært bekreftet lenge at AC kommer i årlig oppdatering? Så AC5 kommer neste år, og AC6 året etter (med mindre det blir en AC4,5 osv).

 

Viss jeg skal tippe,

tror jeg det kan handle om en viss "Captain Kidd"

Litt trivia: En av de mest bekryktede piratene noensinne var kaptein Svartskjegg, eller captain Blackbeard for å være korrekt. Men nyere studier tyder på at han faktisk kan ha vært en pyse som knapt gjorde noe som helst av interesse. Det meste rundt ham var bare rent ryktet startet av ham selv og medhjelperne hans. Det kunne jo blitt en interessant historie. :) Endret av Lykketrolling
Lenke til kommentar

Må si at jeg synes det har gått litt nedover etter Brotherhood, Revelations synes jeg var kjedelig og jeg likte ikke kontrollene/kampsystemet i 3'ern. Kommer sikkert til å spille dette, men jeg lurer på hva som skjer med Desmond tidslinjen, er ikke den med I det heletatt kommer jeg nok til å droppe det, for var alltid det jeg synes var mest interessant.

 

Må også si at jeg ønsker høye bygninger igjen også, Det å hoppe fra tre til tre gjorde liksom ikke samme greia, følte det ble veldig mye mer on rails på en måte.

Endret av Perrern
Lenke til kommentar

Jeg synes AC-serien er blant de mest solide seriene jeg har spilt og jeg tror dette kan bi meget bra. Det var ikke uventet at de bygget videre på seilingsmekanismen fra forrige spill da det ble hyllet av nesten alt og alle!

 

Mange vil nok kalle dette melking og enkelte sammenligner det også med melkingen av CoD, noe jeg mener er helt feil. Variasjonen i AC er langt større og dette er vel muligens den spillserien med flest valgmuligheter.

 

Personelig hadde jeg kanskje håpet at de skulle dra litt lengre tilbake i tid, jeg har alltid hatt en drøm om Romerriket rundt år 50 e.kr. Tenk, du kunne være den som knivstakk Julius! Jeg tror ikke de kan gå lengre fram i tid enn ca. 1800 da det vil endre "feelingen" av spillet. At du kan unngå piler o.l. er helt greit, at du kan unngå musketer er også rimelig greit da det er et elendig våpen, men når vi begynner å nærme oss 1900-tallet så er skytevåpen blitt for kraftige.

 

Å kunne overleve 3-4 piler er greit nok, men det å kunne klatre opp en skyskraper mens 5 stykker tømmer et helt magasin fra et maskingevær i ryggen din vil være for mye.

Lenke til kommentar
  • 4 måneder senere...
  • 4 uker senere...

Et lite spørsmål..

 

Har forhåndsbestilt spillet til 360 (en spesialutgave), men på videoer så snakker jo de fleste om hvor mange nye muligheter (spesielt innenfor grafikk, etc) spillet har på på "nextgen".. Jeg går litt surr i lanseringer, men kommer ikke Black Flag på 360/PS3 en stund før PS4 kommer ut (siden XB1 ble skjøvet ut til 2014)? Jeg ønsker jo å spillet så raskt som mulig (altså 360), men hadde vært kjekt med stiligere grafikk også? Jeg er ikke helt typen til å spille samme spill 2 ganger..

 

Blir det mye forskjell fra current til next gen? Noen som vet noe konkret?

 

Takk, takk! :)

Lenke til kommentar

Et lite spørsmål..

 

Har forhåndsbestilt spillet til 360 (en spesialutgave), men på videoer så snakker jo de fleste om hvor mange nye muligheter (spesielt innenfor grafikk, etc) spillet har på på "nextgen".. Jeg går litt surr i lanseringer, men kommer ikke Black Flag på 360/PS3 en stund før PS4 kommer ut (siden XB1 ble skjøvet ut til 2014)? Jeg ønsker jo å spillet så raskt som mulig (altså 360), men hadde vært kjekt med stiligere grafikk også? Jeg er ikke helt typen til å spille samme spill 2 ganger..

 

Blir det mye forskjell fra current til next gen? Noen som vet noe konkret?

 

Takk, takk!

 

Det er 8 land som ikke får XBO til lansering, dem resterende landene får det og kan spille fks Black Flag allerede i år på XBO. Eller PS4 om en heller vil ha den konsollen.

 

Forskjellen blir først å fremst på det visuelle, men Ubisoft har sagt at dem har noen overraskelser for neste generasjon konsoll utgavene.

 

kilde

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...