Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Og man lager 10 like quests for å komme seg forbi den begrensingen, så blir andre type quests tvunget enda lengre ned på listen. Problemet er frihet, gi spilleren et verktøy og han vil bruke det, men verktøy kan brukes for godt og vondt. Enten gjør du verktøyet ubruklig eller så vil spilleren bruke verktøyet til å gjøre så stor skade han kan.

 

Jeg forstår hva de prøver å gjøre med fondry, og det er en fantastisk ide, desverre er det ikke kompitabelt med et MMO spill.

Jeg skjønner bekymringen, og er delvis enig. Men har forstått det sånn at det samme systemet finnes allerede i Star Trek Online. Dette burde jo gi utviklerne erfaringen de trenger. Vet noen hvordan det har fungert der?

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Synes det er veldig åpent, og lett å skaffe seg gruppe til quester og slikt også. Det være seg om du spiller på formiddagen, ettermiddagen eller natta. Virker som om det alltid er folk på.

Og så er det gigantiske jævler å passe seg for uansett hvor du går og uansett hvor godt geara du måtte være.

 

Spilte en Great Weapon Fighter med en cleric companion som i de fleste tilfeller holdt meg oppe, men hun døde ofte på bossfights, selv om jeg fikk henne opp til lvl 17 og utstyrte henne med gode runestones og gear (icon og neck). Fortsatt mye potion chugging, men har bare hatt 3 dødsfall så langt, hovedsakelig fordi jeg har pulla for store grupper når jeg har prøvd å ri gjennom et område med mobs for å komme meg fra a til b uten å måtte slåss for mye.

 

Regner med jeg kjøper Hero of the North i morra, når jeg får lønn, selv om det det er 1167 kr. Men hva gjør man ikke for sjansen til å spille drow?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...