Gå til innhold

Hvor ofte slår du mobilen din helt av?

Hvor ofte slår du av mobiltelefonen?  

30 stemmer

1. 1. Hvor ofte slår du av mobiltelefonen?

• Aldri
      9
    • Svært sjelden
      20
    • Hver kveld
      1
    • På feire/i helgene
      0
    • På jobb
      0

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Ser vi bort fra restart og tomt batteri er det svært sjelden, bortsett fra ved eksamen (8 ganger/år). Totalt trolig et sted mellom 10 og 20 ganger pr. år.

Hvorfor er dette interessant?

Endret av Salt kjeks
Skrevet

Ser vi bort fra restart og tomt batteri er det svært sjelden, bortsett fra ved eksamen (8 ganger/år). Totalt trolig et sted mellom 10 og 20 ganger pr. år.

Hvorfor er dette interessant?

Bare lurer jeg :)

Skrevet

Slår så og si aldri av iPhonen min. Hender at den går tom for strøm da, så den er av kanskje en gang i uken.

Samme her. Det hender jeg lar batteriet brukes helt opp, men ikke så ofte som en gang i uken.

Skrevet (endret)

Har gjort det kanskje 40 ganger denne uken, pga av recovery, modding, rooting og roming av min Wildfire S. Nå kjører den uoffisiell Cyanogenmod 10 med Android 4.2.1 <3

Endret av iFire
Skrevet

Slå av om kvelden, det er sånn som de på 60 gjør.

Bestemor pakker ned modemet i esken etter de har surfet, tar 2 timer å komme seg på nett igjen.

• Liker 7
Skrevet

Med unntak av restart og tom for strøm er svaret: Aldri

på fly bryker jeg bare flymodus og i annledninger hvor man får beskjed om å slå av telefonen (kino osv) slår jeg bare lyden av uten viberasjon

• Liker 1
Skrevet

Med unntak av restart og tom for strøm er svaret: Aldri

på fly bryker jeg bare flymodus og i annledninger hvor man får beskjed om å slå av telefonen (kino osv) slår jeg bare lyden av uten viberasjon

Da har du tydeligvis ikke fått med deg at man skal sette mobilen i flymodus for deretter å slå den av, og slå den på igjen når flyet er i lufta.

All elektronikk skal være slått av ved take off og landing, selv ikke flymodus er godtatt i de tilfellene av flyselskapene.

Skrevet

Da har du tydeligvis ikke fått med deg at man skal sette mobilen i flymodus for deretter å slå den av, og slå den på igjen når flyet er i lufta.

All elektronikk skal være slått av ved take off og landing, selv ikke flymodus er godtatt i de tilfellene av flyselskapene.

Jo, jeg har fått det med meg.
Skrevet

Sist telefonen min var avslått over en lengre periode var før jeg fikk den, dvs 14-15mnd siden. Restarter kanskje telefonen hver 3mnd. Sliter sjelden med at den plutselig blir tom for strøm også, så er med andre ord lite offline.

Skrevet

Når jeg kjørte Android-telefon skrudde jeg aldri av og hadde flere hundre timer oppetid stadig vekk.

Etter jeg fikk iPhone så skrur jeg av hver kveld.

Vet ikke hvorfor det er slik men.. :wee:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...