Gå til innhold

Norges nye piratlov er rett rundt hjørnet

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva skjer liksom om informasjonen går til piratjegere?

De kan spore deg som bruker og hvilken sider / linker du har besøkt. Eventuellt hindre deg å gå inn på enkelte sider. Enkelt fortalt så kan de se hva du gjør på nett... :innocent:

• Liker 1
Skrevet

For 10 år siden fantes det en ISP i Norge som ikke eksisterer lenger. Denne brukte jeg og fikk en gang et brev, hvor "regimet" påstod at jeg drev med å laste ned/opp kopibeskyttet materiale.

Det var litt ubehagelig den gangen. Men i dag... VPN, here we go :green:

• Liker 4
Skrevet

Ja VPN er en god ting! Ser også for meg at enkelte i film / musikk bransjen fort kan bli utsatt for en del DDoS angrep i fremtiden...

Er jo ikke alle som vil la seg pirke på nesen i lengden. :innocent:

• Liker 5
Skrevet
Går ikke an a stoppe TPB, hele verden har prøvd
Stopper nok ikke The Piratebay nei. Bare deg som bruker...

Like naiv som "gamle-gubber"-forslaget.. Hadde disse folkene brukt like mye tid på å jobbe frem gode tjenester og avtaler om hurtig levering av innhold til en realistisk pris så hadde "problemet" løst seg selv.

Å gjøre hvermannsen til forbryter hjelper ikke en døyt, heller tvert imot, dette har jo til og med blitt bevist.

• Liker 6
Skrevet

Og ironien er at når jeg sitter å leser denne artikkelen så dukker Ac/Dc - Money Talks. Ja måtte gud forby at en sjef innenfor underholdningsbransjen kun ha nok til å kjøpe fjorårets Bugatti Veyron.

• Liker 7
Skrevet

Skulle nesten tro styresmaktene tok imot "beskyttelsespenger" fra mediabransjen.

Neste blir vel mafia inspirerte torturmetoder, med loven i ryggen naturligvis.

• Liker 5
Skrevet

Om noen bare hadde laget en brukbar film tjeneste ala Spotify...

Sitter og ser på "Con Air" på viaplay akkurat nå

2 måneder gratis prøvetid, men kommer nok ikke til å betale etterpå fordi jeg i løpet av prøvetiden vil ha sett alt jeg vil se

aka, dårlig film utvalg

Film kvalitet ala TV eller dårlige TPB kopier og lyd så som så..

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...