Gå til innhold

Den offisielle tråden for Counter-Strike 1.6

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Hos meg driver steam og avinstalerer seg selv :lol:

Latterlig!

Lignende skjedde oss en kompis men da manglet bare steam.exe filen :o

Det er mye om blir igjen, men det er 5-6 filer som blir borte.

Men det er jo allikavel nok til og herpe steam totalt.

Skrevet

det var visstnok rykter om at MANGE av disse leakene innhehold trojans og ting...så jeg kommer IKKE til å laste ned noe "bare for å teste"...takke meg til originalen takk

Skrevet

hva er dette: når jeg prøver å connecte til en server, det er ikke alle men noen så står det:

Error veryfig steam user idea (34)

noe i den duren hva er dette??

Skrevet

Hva slags galskap fikk dem til å lage skjold i CS 1.6? Bug eller ikke, skjoldet suger uansett. Bra det er restricted på mange servere, og spesielt i pcw/cw. :-)

Skrevet

Det er gøy med skjold. Utrolig kjipt vis andre har det mot deg.

Men tenk på en annen måte:

En gruppe terrorsiter skal sprenge slottet (f.eks), anti-terror styrkene settes inn (med skjold :D) Tror du da terroristene tenker:" Fy ****** så urettferdig. Anti-terror folka bruker skjold. Kick dem. Jeg gidder ikke slåss mot lamere.

Skrevet

:lol:

I en krig mellom to land:

Land1: WTF? "Land2" har skjold ffs! Dette gidder jeg rett og slett ikke, går hjem til dama mi jeg. Snakkes. :D

Skrevet

tja, de fleste jeg har spillt med som brukte skjold har iallefall vært meget enkle å drepe...det er først når du får rutinerte spillere som VEIT hvordan de skal samarbeide det muligens blir et problem, spør du meg...(utenom den bugged da.. ;))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...