Gå til innhold

Den offisielle tråden for Counter-Strike 1.6


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvor laster man ned wally? Har søkt men da kom det bare masse fake cheatesider :\

Aner ikke hvor du finner Wally, men folk sier at det skulle være lett å få det til å virke med Steam. Det bør det være med andre spraypaint lagere også.

 

Prøv f.eks. denne http://www.fileplanet.com/files/50000/52955.shtml

(aldri testet den selv).

 

Ellers kan du jo prøve å søke på google etter "spraypaint wally" eller noe sånt. Nøkkelord er ofte løsningen. :yes:

 

[EDIT: Ikke vent flere svar fra meg i natt, legger meg nå, god natt.]

Endret av zalo
Lenke til kommentar

Jaja, fant til slutt en bra norsk server med hyggelige folk som "tok hensyn" til at jeg er "newb" og hjalp til med taster osv....husker ikke navnet på serveren i farta....

 

Merker at det er et par år siden siden jeg har spillt, gikk litt fort i svingene for meg så det tok litt tid før mitt første kill :D

 

Spiller med josteinsen som handle der også forresten :)

Lenke til kommentar

så nettopp omtalen av CS for X-box...regner med dette er en port av CZ? uansett...på ett nylig releasa spill, skulle tro de klarte å fremprodusere rimelig greie modeller på våpen og slikt...jeg har komponert min egen samling våpen modeller som er 10x bedre enn noe av det jeg så på de screenshotsa...

 

hvis hobby modellerere klarer å lage så bra modeller, hvorfor i Hel klarer ikke professjonelle spill produsenter?

Lenke til kommentar
Wally er ikke et gyldig win32 program fikk jeg :S

Prøv et annet da, er ikke noe flink med error-løsninger.

 

så nettopp omtalen av CS for X-box...regner med dette er en port av CZ? uansett...på ett nylig releasa spill, skulle tro de klarte å fremprodusere rimelig greie modeller på våpen og slikt...jeg har komponert min egen samling våpen modeller som er 10x bedre enn noe av det jeg så på de screenshotsa...

 

hvis hobby modellerere klarer å lage så bra modeller, hvorfor i Hel klarer ikke professjonelle spill produsenter?

Er de ikke bra nok som de er da?

Lenke til kommentar

ærlig talt? nei...jeg har fått avsky for standard modellene etter at jeg så hvor bra de kan gjøres... CSnation er en fin side å laste ned custom skins til våpen...og mange av dem de hadde der er utrolige! detaljenivået er 100x bedre på noen av dem i forhold til vanlig...har lissom blitt vandt til high poly models nå...

 

så å gå tilbake til noe som ser ut som tre planker i forhold er ikke aktuellt! ;)

 

eksempel her

Lenke til kommentar

Hmmm, synes ikke de er så imponerende, har sett mange sånne før. Men har ikke blitt imponert. Ellers kan jeg jo si at jeg foretrekker å holde CS ren, med alt som standard (foruten om config).

 

Vet noen om en side hvor kan man laste ned demoer av sivile? F.eks. MrLee? ;)

Digger å se demoer av sivile public, vet ikke hvorfor, men er bare sånn. :roll:

Lenke til kommentar
i forhold til denne? ;) (oppdatert! fra vanlig CS vel?) her

 

sivile?

 

btw, veit du hvordan jeg justerer hvor mye start penger man har I CS 1.6 når man starter lokal server? og timer på C4? endringer ingame blir aldri lagra hos meg...

"Sivile" da? :p

Sivile = folk som sitter hjemme som ikke er verdenskjent og proff2k.

Men de må da eie en del. ;)

 

c4 timeren aner jeg ikke, aldri stilt på den, foruten om EN gang. :p Fikk kommandoen av en kompis på MSN, som ikke er online. ;)

 

Ellers.

mp_startmoney 16000 (f.eks.)

 

Noen andre nyttige kommandoer du letet etter?

mp_autoteambalance 0/1

mp_timelimit (0=unlimited)

sv_gravity (hvor høyt man hopper, 800 er standard tror jeg)

 

blabla, du kjenner sikkert til kommandoene, så gidder ikke bruke tid hvis de er forgjeves.

 

Anyway, lagres ikke hos meg heller, derfor er det en smart ting å legge de inn i server.cfg/listenserver.cfg. - Hvis du ikke har prøvd det?

 

[EDIT] Får ikke e-post bestandig når det kommer svar. Hadde svart i går hvis jeg visste det hadde kommet svar.

Endret av zalo
Lenke til kommentar
Jeg skjønner meg ikke helt på stream. Jeg installerte det, men når jeg skulle starte spillet (CS 1.6) ba den meg om en cd key?

 

Hva er detta for noe?

 

Det er jo en demo, da burde du vel ikke trenge en cdkey?

det er bare en bug eller noe. det har skjedt med meg også, men restarta bare stream på nytt så virket det helt fint :D

Lenke til kommentar

tja, på de modellene jeg har, brukes som oftest den samme P modellen til W... de ser ganske så forbanna like gode ut uansett..

 

mp_startmoney, takker! da er ikke C4 timeren så viktig :) skal ikke bruke den til offisiell server, men bare hjemme når jeg sitter å tester maps og modeller...er kiipt å måtte redde gissler eller plante bomba ett par ganger for å få peng til ting :)

 

tenkte på å legge dem inn i cfg fil ja, men jeg viste jo ikke kommandoen, så det var det som var problemet ;)

Lenke til kommentar
MrLee: Timer på C4? endringer ingame blir aldri lagra hos meg...

For deg og de andre som ikke vet: C4 timer er mp_c4timer "45", 45 er vel standard. Jeg tror ikke denne komandoen lagres når du går ut av cs, og inn igjen. Den må du skrive hver gang du starter spillet... :)

Går vel sikkert an å legge den inn i cfg for server, eller?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...