Gå til innhold

Aqua Blue - Kommentartråd


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Angående radiator, så har jeg bare èn 480 radiator i toppen, og det kjører jeg på hele systemet mitt. Håper du skal nok hardware i kassa :D Så du har fått kabinettet? Hvilke farger har du?

Jeg gikk for helt svart, vurderte svart og blå, men jeg går for et Svart-Blå-Sølv tema, med sølv og blå mere som "pynt" ;)

Skal forresten ha mindre HW en deg Nizzen, men jeg vil kjøre viftene på så lav Rpm som mulig å ha best mulig kjøling ;)

Endret av MariusJS
Lenke til kommentar

Har v8 plass til en 4x140mm radiator? Hvis den har det, så kan jeg anbefale black ice sr1 560. Har lest mye og fant ut at radiatoren er veldig bra med saktegående vifter. Jeg bestilte en sr1 560, gleder meg som en unge.

 

Samme gpublokk som meg, jeg bestilte også bakplate til gpuen, skal du(Marius) ha bakplate?

Lenke til kommentar

Dyrt ja, men så moro!!! Kjøpte også 4xbitspower fan adapter. Hvis det som sies rundt omkring stemmer, så virker adapteren som en shroud, og virker bedre enn 140mm viftene. Gjenstår bare å teste ut når jeg får godbitene. Om man har plass, så bør man egentlig gå for en 140mm radiator. Utnytte plassen maksimalt.

 

Edit: Noen av bildene dine er altfor mørke, vanskelig å se.

Endret av samye83
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...