Gå til innhold

Den Norske Hjemmedataklubben

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette vekker gode minner ja. Jeg har faktisk noen av de bladene stuet vekk et sted, har ikke blad i dem på flere år nå. Husker spesielt spillanmeldelsen av X-Wing som jeg leste om og om igjen, så virkelig frem til det spillet (ikke skuffet det heller). :)

Skrevet

Husker faktisk et par av disse artiklene. Spesielt godt husker jeg den anonsen om A1200. Siklet lenge etter den før jeg endelig fikk råd til å kjøpe en. Sett i ettertid var det kanskje ikke det smarteste kjøpet jeg har gjort. :blush:

Skrevet

jeg har en slik canon BJ-10 men i SX-utgave liggende, hva nå enn som er forskjellen. får meg ikke til å kaste den, den funker jo :p

Er jo et minne om tiden som var. har forsåvidt også 2stk Remedy 33mhz 486. De ble solgt av Datavarehuset i Tromsø.

Og DOS 6.22 og win 3.11 på originaldisketter

Skrevet

Gode gammle tider, jeg har fortsatt en del gammel hardware liggende, 2 C64, 1 C128, 1 A600, 1 A500, en 1084C, Diskettstajon, Kasettspiller og på toppen av det hele en Splitter ny A1200 Magic Pack som jeg kom over for noen år siden, eller rettere sagt 2 stk, den ene solgte jeg for rundt 5K :) Dette er maskiner som aldri har vært brukt og embalasjen ser ut som om den akkurat var laget :)

Skrevet

Her er det mange minner som kommer opp ja. sånn var det å lære data i de tider. Kjempeflott at utviklingen har gått i en rasende fart :-).

Skrevet

Dette var skikkelig kult. Jeg var medlem i DNH i sin tid og husker de gamle blekkene godt. "DNH,Giga,Megabyte og Databladet" Artig å mimre litt tilbake. Nesten så jeg savner 90 tallet, men bare nesten. :)

Gjest Slettet-Z9Cy2AAy
Skrevet

Husker til og med at jeg byttet spill via annonser på tekst-tv XD

Skrevet

haha, har ikkje opplevd ditta sjøl (vokte opp med Windows 95) men steike ti ditta var kjekt haha,

ser også det at fremmedord var utbredt på DNH, det skulle det også ha vøre på Hardware.no.....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...