Gå til innhold

Et helt lag diskvalifisert i League of Legends


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Veldig sant. Ekstremt mange drittunger i det spillet.Noen som vet om EUWest er noe bedre enn EUNE? Ekstremt lei av polakkene og russerene der inne nå, har ikke rørt LoL på sikkert to uker nå men det frister å kjøre en transfer til EUW. :p

 

Vell, ville ikke ha sagt det, de snakker iallefall mestparten engelsk der. Men communityet er ikke noe bedre, folk slenger med leppa osv, gjorde det masse selv, men sluttet for en liten stund siden da jeg ble banned for andre gang og du tjener ingenting på det. Bare overse det negative i chat og slutt å se på andre sine feil og heller dine egene. Har hatt flere folk som ikke har slengt med leppa etter at jeg selv sluttet.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Veldig sant. Ekstremt mange drittunger i det spillet.

Noen som vet om EUWest er noe bedre enn EUNE? Ekstremt lei av polakkene og russerene der inne nå, har ikke rørt LoL på sikkert to uker nå men det frister å kjøre en transfer til EUW. :p

 

Russere, polakker og andre ikke-engelsk-snakkende personer slipper du nok på EUW, men klaginga og sytinga er like ille over alt, enten den er på engelsk eller russisk.

Lenke til kommentar

Har aldri spilt dette selv, men har sett på venner spille det noen ganger. Den chatten der... Har aldri sett maken. Det er bare banning, syting, klaging og sinne. Hvor kommer gleden med å spille inn? Det hender jeg bli sint om jeg blir dominert gang på gang i TF2, men da knytter jeg i verste fall neven og bytter server. Men vanligvis prøver jeg å ta det med et smil og fokusere alt jeg har på å ta hevn. :) Får jeg tatt han en gang, så er tilbake til vanlig igjen.

Kan og nevne chatten i Planetside 2. Det første jeg ser hver gang jeg logger på er en som roper hvor jæ***e alle andre er som dreper han/hun og lar han/hun tape.

The joy of gaming...

  • Liker 1
Lenke til kommentar

LoL har det desidert verste communityet jeg noen gang har vært borti. Jeg tror det er vanskelig å få god kommunikasjon fordi det er for lett å skylde på lagkamerater når man gjør noe feil. Føler det litt selv i matcher der jeg synes jeg gjør alt arbeidet mens resten trekker laget ned. Gjør det ikke noe bedre at 80 % av de som spiller er koffeinhøye 12- åringer..

Lenke til kommentar

Det ville kanskje ikke være så dumt om spillutviklere tok det sosiale litt mer med i beregningen når de designer online spill enn det de gjør nå. De lager jo tross alt gode spill for en god gaming-opplevelse, men i mange spill er det dessverre slik at man omtrent ikke kan spille med chat'en på uten å måtte ta inn helt utrolig mye crap. Det ødelegger jo spillopplevelsen og stemningen fullstendig noen ganger.

Lenke til kommentar

Det ville kanskje ikke være så dumt om spillutviklere tok det sosiale litt mer med i beregningen når de designer online spill enn det de gjør nå. De lager jo tross alt gode spill for en god gaming-opplevelse, men i mange spill er det dessverre slik at man omtrent ikke kan spille med chat'en på uten å måtte ta inn helt utrolig mye crap. Det ødelegger jo spillopplevelsen og stemningen fullstendig noen ganger.

 

Jeg har mine tvil. LoL lukter bare butikk.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...