Gå til innhold

War Thunder-tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Om det er noen som ikke har fått det med seg er det igjen en kampanje på WT:

 

"Today we celebrate the Peace.

 

WAR THUNDER PRESENTS SPECIAL SERIES OF EVENTS TO CELEBRATE THE VICTORY DAY!

 

 

From May 8th till May 12th all players will have:

10% discount on Soviet, British and American planes in the Store;

x5 XP boost for the first victory;

15% discount on XP convert;

Wings of Victory series: every day we present one Soviet airplane, flying legend of WWII. You will have 70% discount on this plane, its modifications, and ammo racks."

 

 

Til dem som treffer rett i treet på de sovjetiske dagstilbudene på 70%, er det jo et bra tilbud i hvert fall.

Endret av Gene_Pool
Lenke til kommentar

Er ikke så rart at et russisk selskap vil ha OP russiske fly. La oss se historisk på Yak-9. Det kunne i gjennomsnitt fly 3 ganger før motoren røk. Flyet var noe ræl uten like. I War Thunder er det det mest OP flyet av alle. Det er faktisk ganske latterlig. Det får ikke WEP i HB eller FRB, men det er fremdeles OP. BF109 som var overlegen alle de alliertes fly under WWII, det er derimot latterlig dårlig i forhold til hva det burde være. Damn commies.

Lenke til kommentar

Er ikke så rart at et russisk selskap vil ha OP russiske fly. La oss se historisk på Yak-9. Det kunne i gjennomsnitt fly 3 ganger før motoren røk. Flyet var noe ræl uten like. I War Thunder er det det mest OP flyet av alle. Det er faktisk ganske latterlig. Det får ikke WEP i HB eller FRB, men det er fremdeles OP. BF109 som var overlegen alle de alliertes fly under WWII, det er derimot latterlig dårlig i forhold til hva det burde være. Damn commies.

 

Det som er problemet med de russiske flyene er hvordan de oppfører seg i en helhet. De har god turntime (noen av de beste i spillet), de har insane fire-rate, de tåler helt latterlig mye, og damage modellen dems er ødelagt. Du kan skyte alle de viktige delene i flyet, og det vil fortsatt fly som normalt. Skyter du en Spitfire en gang i vingen, så mister den omtrent all manøvreringsevne og er et enkelt bytte, Yak's og LA-5/7 er flyvende tanks som tåler omtrent alt du kaster og slenger mot dem.

 

Nja, Bf-109'ene er ganske gode nå for øyeblikket. I arcade er de nokså gode, mens i HB så er de overlegene. I mine øyne så er faktisk 109'ene såpass overlegene at britene og USAF flyene faktisk trenger en buff. Men jeg har ikke noe problem med at de tyske flyene er gode i HB, da de faktisk var overlegene maskiner under krigen. Eneste måten å vinne mot dem er å tvinge de lavt og turnfighte dem, eller skaffe en wingman og stikke opp til 6000m å eie dem ovenfra.

Endret av Berniy
Lenke til kommentar

Har hørt at utviklerne av det russiske techtreet har tilgang til graderte dokumenter i forbindelse med flyene.

Og derfor ikke kan kommunisere med de andre utviklerne.

Ta det med en eller tre teskjeer med salt

 

 

En kjempe solid drøftning som tar for seg problemene til de russiske flyene, samt dev-problemene.

Starter 3:00 i videoen.

 

Rart at ikke de mekaniske feilene og problemene med konstruksjonen av Yak-9t og Yak-3 er bedre vist i spillet.

Endret av Berniy
Lenke til kommentar

Er ikke så rart at et russisk selskap vil ha OP russiske fly. La oss se historisk på Yak-9. Det kunne i gjennomsnitt fly 3 ganger før motoren røk. Flyet var noe ræl uten like. I War Thunder er det det mest OP flyet av alle. Det er faktisk ganske latterlig. Det får ikke WEP i HB eller FRB, men det er fremdeles OP. BF109 som var overlegen alle de alliertes fly under WWII, det er derimot latterlig dårlig i forhold til hva det burde være. Damn commies.

 

Russerne er OP ja, skal ikke si noe på det.

 

Men når du kommer med ting som at 109'ern er crap så må jeg le. Det er tydelig at du ikke spiller historic battles. Det er en god grunn til at du nesten bare ser 109 og FW190 varianter på den tyske siden i HB og det er sånn ca 3:1 win/loss ratio for Tyskland i HB.

 

Og det er ikke fordi 109'erne er crap, la meg bare si det ;)

 

 

Ruarcs: Nei, og det kommer til å bli en stund til. Mener å ha hørt at neste utvidelse etter fly er fleet combat, ikke tanks.

 

 

edit: og når jeg sier neste så mener jeg ikke neste patch som kommer....

Endret av MrLee
  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Men jeg har ikke noe problem med at de tyske flyene er gode i HB, da de faktisk var overlegene maskiner under krigen.

 

Nja... Under felttoget i Polen og Frankrike var Bf 109 helt overlegen i luften. Dette endret seg etter introduksjonen av Spitfire sommeren 1940. Da Göring, under Battle of Britain, spurte sitt flyveress (som jeg ikke husker navnet på) hva som skulle til for å slå britene var svaret han fikk "Gi oss en skvadron Spitfire".

Lenke til kommentar

Men når du kommer med ting som at 109'ern er crap så må jeg le. Det er tydelig at du ikke spiller historic battles.

 

109-erne er jo fantastiske i arcade også.

Synes det et er mye syting over Yak 9T, og det er mulig den bør endres på/ skifte tier. Det får nesten data vise, som selvsagt Gaijin sitter på, men jøss som folk overdriver.

Jada, kanonene er dødelige når de treffer, men det er andre fly som det er langt lettere å få flere kills med en Yak 9T.

BF 109 G-2/trop er en tier over, men så er det da også et langt mer anvennelig fly enn Yak 9T, og mye lettere å spille med etter min mening.

Endret av Gene_Pool
Lenke til kommentar

Nja... Under felttoget i Polen og Frankrike var Bf 109 helt overlegen i luften. Dette endret seg etter introduksjonen av Spitfire sommeren 1940. Da Göring, under Battle of Britain, spurte sitt flyveress (som jeg ikke husker navnet på) hva som skulle til for å slå britene var svaret han fikk "Gi oss en skvadron Spitfire".

 

Maskinmessig så var Bf 109 overlegen. Den var raskere, og kunne dive unna Spitfire'n, den hadde også automatisk fuel injection noe som de tidlige modellene av Spitfire'en ikke hadde. Dette gjorde at de ikke tålte negative G-krefter, da stoppet motoren. Men det Bf'en tapte på var at den svingte dårligere enn britene, samt at den ikke tålte like mye juling, som det britene sine fly gjorde. Det var trossalt Hawker Hurricane som gjorde all grunnjobben for britene under Slaget om Storbritannia, Spitfire'en utgjorde ikke en så stor rolle som det rykte den har.

 

Dreper flere i en Yak-9t enn en Bf-109 G2/Trop anytime. G2'en er treigere og dårligere enn F-4/trop og er 2 tier høyere enn den.

Lenke til kommentar

BF109 som var overlegen alle de alliertes fly under WWII, det er derimot latterlig dårlig i forhold til hva det burde være. Damn commies.

 

P-51 Mustang var overlegen BF109

 

The Luftwaffe's twin-engine heavy fighters brought up to deal with the bombers found themselves to be easy prey for the Mustangs, and had to be quickly withdrawn from combat. The Focke-Wulf FW 190, already suffering from poor high-altitude performance, was no match for the Mustang at the B-17's altitude, and when laden with heavy bomber-hunting weapons it suffered badly. The Messerschmitt Bf 109 was on a more-even footing at high altitudes, but this lightweight platform was even more greatly affected by increases in armament. The Mustang's much lighter armament, tuned for anti-fighter combat, allowed them to hunt down both of these fighters with relative ease.

http://en.wikipedia.org/wiki/North_American_P-51_Mustang

Lenke til kommentar

Hvis du ser på turn rate'n til P-51D så var den latterlig dårlig iforhold til BF 109'en og FW-190'ene.

 

Ja så du fløy en P-51 over Europa i andre verdenskrig?

 

Det er litt teit og lese alle innleggene deres der dere argumenterer med "fakta" fra kildene deres og mener det er det DU sier som er det korrekte når dere egentlig har ingen anelse hvordan de maskinene egentlig var.

Endret av Maniox
Lenke til kommentar

Ja så du fløy en P-51 over Europa i andre verdenskrig?

 

Det er litt teit og lese alle innleggene deres der dere argumenterer med "fakta" fra kildene deres og mener det er det DU sier som er det korrekte når dere egentlig har ingen anelse hvordan de maskinene egentlig var.

 

Nei, men det er fakta at Mustangen hadde dårligere svingradius enn de tyske flyene, dog så spilte ikke dette så stor rolle da Mustangen fløy på lik høyde som bombeflyene, samt at den var bedre egnet enn tyskerne sine fly, for high-altitude dogfights. I spillet har mann nesten aldri bruk for de egenskapene som mustangen har, da de fleste kampene foregår under 5000m.

 

Og her er fakta som underbygger mine påstander om at de tidligere modellene av Spitfire'ene var underlegene de tyske:

 

Early in its development, the Merlin engine's lack of direct fuel injection meant that both Spitfires and Hurricanes, unlike the Bf 109E, were unable to simply nose down into a steep dive. This meant a Luftwaffe fighter could simply "bunt" into a high-power dive to escape an attack, leaving the Spitfire behind, as its fuel was forced out of the carburettor by negative "g".

 

http://en.wikipedia....marine_Spitfire

Endret av Berniy
Lenke til kommentar

Maskinmessig så var Bf 109 overlegen. Den var raskere, og kunne dive unna Spitfire'n, den hadde også automatisk fuel injection noe som de tidlige modellene av Spitfire'en ikke hadde. Dette gjorde at de ikke tålte negative G-krefter, da stoppet motoren. Men det Bf'en tapte på var at den svingte dårligere enn britene, samt at den ikke tålte like mye juling, som det britene sine fly gjorde.

 

Enig i alt du skriver her. Jeg forsøkte med min melding å nyansere bildet du fremstilte først: At tyskernes fly var "overlegne maskiner under krigen". Du skriver jo selv at både Spitfire og Bf 109 hadde sine svakheter- altså var ingen av flyene overlegne. Dersom de tyske flyene hadde vært de britiske overlegne, ville Battle of Britain vært en enkel seier.

 

 

Det er litt teit og lese alle innleggene deres der dere argumenterer med "fakta" fra kildene deres og mener det er det DU sier som er det korrekte når dere egentlig har ingen anelse hvordan de maskinene egentlig var.

 

Er ikke dette et debattforum? Innebærer ikke et debattforum å diskutere samt arguentere for sitt eget syn?

 

Forøvrig, dersom en legger logikken i din melding til grunn, er det umulig å diskutere noe som helst. Jeg kan da ikke påstå at Manchester United er et godt fotballag, fordi jeg ikke har spilt for laget selv. Av samme grunn kan vi ikke diskutere fly fra2. verdenskrig :nei:

Lenke til kommentar

Ny spesial i morgen.

denne gangen med golden eagles som belønning:

 

"Pilots!

 

 

War Thunder gets four prizes of the Russia’s biggest gaming conference KRI 2013 (Russian Game Developer's Conference)!

 

 

War Thunder and Gaijin Entertainment have been awarded in four nominations of KRI 2013:

 

Best Game

 

Best Game Developer

 

Best Technology

 

Best Sound

 

 

 

We are very grateful to all our players! Thank you very much!

 

 

We’re pleased to announce special event to celebrate the victory in KRI 2013!

 

This Sunday from 16 p.m. to Monday 6 a.m. GMT (Sunday from 9 a.m to 23 p.m PDT)

 

1st victory a day — Best Sound — you get 25 Golden Eagles

2nd victory a day — Best Technology — you get 25 Golden Eagles

3rd victory a day — Best Game Developer — you get 50 Golden Eagles

5th victory a day — Best Game — you get 100 Golden Eagles"

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...