Gå til innhold

War Thunder-tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvorfor har jeg ikke oppdaget dette spillet før? Så litt på random klipps på Youtube når denne dukket opp.

Ser utrolig gøy ut :)

 

Synd at nedlastingen går så tregt, 1t og 30 min før jeg får prøvd det :(

 

Edit: Noen gode tips til en total noob?

Endret av 1982kims
Lenke til kommentar

Ikke ha tunnelvision aka når du går etter ett fly ikke bare hold deg etter det no matter what, se deg rundt ofte og kommer noen i rumpen din (tisk dirty mind folkens...) break out og fly mot allies. Tar noen få runder til å få hang of styringen, men venner deg fort til det.

 

De forskjellige factions har forskjellige type fly, bli kjennt med deres strengths og weaknesses. For eks, britiske er som regel gode i turning fights, mens amerikanske er gode å stupe ned på fienden, poppe noen skudd i dem, og fly vekk.

 

Er et morsomt spill, har desverre ikke mye tid til å spille det =(

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Dette spillet kan jeg bare si med en gang at jeg kommer til å bruke mange mange timer på :)

Helt utrolig at man kan spille dette gratis, for jeg hadde faktisk kjøpt det til full pris.

 

Kan det stemme at andre folk er så elendige i dette spillet? Jeg har veldig lite erfaring med flyspill å gikk enda ut med flest kills de 3 rundene jeg har spillt til nå.

Lenke til kommentar

Akkurat nå virker det mest som at allied spillere har gitt opp helt og bare prøver å grinde litt lions og xp før overlegne tyske fly dreper dem.

 

 

Gleder meg til 1.30 kommer med oppdaterte flight models. Hadde ikke skadet med ett tier 13 premium fly med god armament og lav repair for US/UK og (som fløy skikkelig).

Endret av MrLee
Lenke til kommentar

Edit: Noen gode tips til en total noob?

 

Husker at det tok en stund (noen dager tror jeg) før jeg fant ut av at man faktisk kan lande for å reparere under kampene, så ikke gjør samme tabbe som meg og fly rundt med ødelagt fly :)

 

Når du capper på domination kan du gjøre det uten egentlig å lande. Stup direkte ned, kjør ut landingshjulene og slå av motoren umiddelbart på de banene hvor flyplassen er veldig nærme.

Ikke bruk flaps, og se på skyggen når den nærmer seg asfalten og touch forsiktig ned.

 

Slik kan du lande i opptil ca 400 km/t og raskt være i lufta igjen etter cap. Men prøv å blø av litt fart med side til side bevegelser eller opp og ned bevegelser så du helst er et stykke under det.

DET tok det lang tid før jeg visste, men det kan være lurt å trene litt på det i test flighter.

Endret av Gene_Pool
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Ahh, 4 Air kills i HB. Føles GODT å gi D-13 piloter smekk.

 

 

Mente egentlig å starte en HB med Ki-61b for japan, men p.g.a. bug, så blir det USA og Corsair 1A. Vurderte opprinnelig å trekke meg, men bestemte meg for å fullføre da jeg så det var 10v10 game. En mindre på laget gjør virkelig utslag. Og glad kan jeg være for den avgjørelsen.

 

Starten av runden, stiger som en helt. Spotter en enslig tysk prikk på vei mot B-17'ene våre. Legger meg på intercept kurs. Fyren enser meg ikke, stuper ned på B17ene. Jeg følger. Venter til jeg er helt på ræva hans, bare 250 meter bak. Perfekt convergence.. Død Dora.

 

Kunde nr2 melder seg, enda en Dora som stuper ned mot B-17ene. Igjen,. jeg legger meg bakpå, - Død Dora.

 

Tom for ammo, lander. Når jeg letter er jeg eneste igjen på laget mot en Dora og en G2 Stuka.

 

Oppdager Doraen opptatt med å ta ut bakkemål. Legger meg bakpå Dora'en, ca 1 km ute. han smack-talker i chatten, sier at jeg ikke trenger å følge etter ham fordi han er raskere... Jeg ler. 30 sekunder etter innser han at jeg ikke kommer til å gi opp, snur, jeg følger. Han prøver å turnfighte i lav høyde etter å ha blødd mye energi i svingen - død Dora.

 

I mellomtiden tror G2en han skal klare å snike seg innpå meg med trollkanonene sine, Men dengang ei. Snur, legger meg på ræva hans, - død G2.

 

Det fine med Bulge er at det avslører Dora "walletwarriors" så utrolig lett....

post-10531-0-09097900-1370100170_thumb.jpg

Endret av MrLee
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Digger den nye damage modellen!

Ser at det er delte meninger om den, men når folk blir vant til den tror jeg flere vil se fordelene.

 

For det første så ligger den nærmere virkeligheten, noe som alltid er positivt.

Men ikke minst så vil man i større grad kunne klare å ta ut de man skyter på, uten at andre kommer og tar mesteparten av lions og XP fra deg i siste sekund, med langt mindre innsats.

Og så var det rett og slett litt deilig å slippe å pumpe burster på burster inn i "flyvende tanks" :)

 

De nye flyene har jeg ikke prøvd ennå.

Har spart opp alt av lions i det siste da det ble klart at prisene vil bli lavere, men siden det ble utsatt får jeg like godt vente den siste uka eller to.

Endret av Gene_Pool
Lenke til kommentar

Digger den nye damage modellen!

Ser at det er delte meninger om den, men når folk blir vant til den tror jeg flere vil se fordelene.

 

For det første så ligger den nærmere virkeligheten, noe som alltid er positivt.

Men ikke minst så vil man i større grad kunne klare å ta ut de man skyter på, uten at andre kommer og tar mesteparten av lions og XP fra deg i siste sekund, med langt mindre innsats.

Og så var det rett og slett litt deilig å slippe å pumpe burster på burster inn i "flyvende tanks" :)

 

De nye flyene har jeg ikke prøvd ennå.

Har spart opp alt av lions i det siste da det ble klart at prisene vil bli lavere, men siden det ble utsatt får jeg like godt vente den siste uka eller to.

 

Er du med på en hb eller 2? Helst russland.. Prøver å komme meg opp til tier 15,hehe. Spiller dog kun hb

Endret av Ruarcs
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...