Gå til innhold

War Thunder-tråden


Anbefalte innlegg

Njaa, jeg synes det er ganske kjipt å fly uten instructor :p Har liksom ikke de beste pilot ferdighetene. Blir vell bedre med trening tenker jeg. Jeg klarer å lette i FRB da, men jeg har det med å svinge for hardt - tror jeg. Jeg går i alle fall inn i spin og havner fort i bakken.

 

Prøvde meg selv med joystick, dog bare simplified controls. Hvilket fly bruker du? Det virker som noen er mye bedre med joy enn andre. P40 f.eks. er det lett å havne i grusomme spins med. Typhoonen er dønn stabil.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Prøvde meg selv med joystick, dog bare simplified controls. Hvilket fly bruker du? Det virker som noen er mye bedre med joy enn andre. P40 f.eks. er det lett å havne i grusomme spins med. Typhoonen er dønn stabil.

Jeg bruker alt fra Spitfire MK.18 til BF 109 G-2. Har blitt bedre med joysticken nå, men synes fremdeles det er noe hærk å sikte. Joysticken jeg har skal visst ikke være den beste for nybegynnere, så jeg lurer på om jeg skal anskaffe meg en annen. Den jeg har nå har jeg lånt uansett :p

Lenke til kommentar

Noen som vet hvordan premium fly sin lvl fungere? Jeg er nå lvl 9 med USA, og vurderer å kjøpe xp-50 som er på salg. Xp-50 har krav at man er lvl 14, vil det si at jeg må være lvl 14 med USA eller ha lvl 14 i pilot lvl (eller hva man skal kalle det:/ ).

 

Og hvis det er snakk om at jeg må ha lvl 14 i pilot lvl, vil da flyet dra opp min gjennomsnittlige lvl. Og gjøre sånn at jeg kan møte høyere lvl fly?

 

Beklager for idiotisk formulering :/

Lenke til kommentar

Du kan fly premiumfly uavhengig av level. Eneste er at du må ha lions for å traine ett eller flere av crewene til å fly det. Kan være en utfordring om man er lav lvl og plutselig trenger flere hundre tusen for å traine. - Men det er ingeting som sier at du må sette det i drift med en gang. Hadde FW190 D13 siden jeg starta, og trainet ett crew på den først etter siste patch. (ja da de "nerfa" den - følte jeg kunne fly den da uten å føles some n d-bag. )

 

I AB regner matchmakingen med høyeste fly i lineup-en som din level, sånn at hvis du drar med deg XP-50, så møter du andre med rank 14 fly i sin lineup.

 

Hvis resten av din lineup består av low rank fly, så sliter du litt mer :p

 

 

I HB/FRB er det litt mer usikkert. Noen sier den teller høyeste fly du har i lista, mens andre mener det ikke har noe å si, at det bare er det flyet du velger som teller. - Har ikke tatt noen kjangser og pleier å parkere alt som er høyere level enn det jeg har tenkt å fly uansett.

Endret av MrLee
Lenke til kommentar

Du kan fly premiumfly uavhengig av level. Eneste er at du må ha lions for å traine ett eller flere av crewene til å fly det. Kan være en utfordring om man er lav lvl og plutselig trenger flere hundre tusen for å traine. - Men det er ingeting som sier at du må sette det i drift med en gang. Hadde FW190 D13 siden jeg starta, og trainet ett crew på den først etter siste patch. (ja da de "nerfa" den - følte jeg kunne fly den da uten å føles some n d-bag. )

 

I AB regner matchmakingen med høyeste fly i lineup-en som din level, sånn at hvis du drar med deg XP-50, så møter du andre med rank 14 fly i sin lineup.

 

Hvis resten av din lineup består av low rank fly, så sliter du litt mer :p

 

 

I HB/FRB er det litt mer usikkert. Noen sier den teller høyeste fly du har i lista, mens andre mener det ikke har noe å si, at det bare er det flyet du velger som teller. - Har ikke tatt noen kjangser og pleier å parkere alt som er høyere level enn det jeg har tenkt å fly uansett.

 

I HB er det flyet du har valgt som teller. Ikke de andre :)

 

Fikk akkurat N1K2-J, det beste flyet ingame! Helt utrolig hvor bra fighterlinen til Japan er!

 

Njaaaa vet ikke jeg. For min spillestil funker ikke japan da flyene deres er laget av pappamasje :p

 

Har fått den første Meteoren. Dritt fly, kort oppsummert. Bortkastede credits. Håper f.4 er bedre.

 

Hva gjør den dårlig?(kan ikke si jeg syns noen av jetflyene er bra da de aldri klarer å drepe noe :p)

Lenke til kommentar

Hva gjør den dårlig?(kan ikke si jeg syns noen av jetflyene er bra da de aldri klarer å drepe noe :p)

Den har akselerer dårlige enn en spitfire MKIX og klatrer enda dårligere. F.4 skal visst være mye bedre. Men akkurat nå er jeg opptatt med å bruke Bf109 G-6 med 3x30mm og jeg flyr G-10 så jeg kan få 3x30mm på den også :p

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...