Gå til innhold

Dead Space 3 får mikrotransaksjoner (PS3, Win, X360)


Anbefalte innlegg

Forbrukerene har den absolutte makten - og vi kan takke ett utall brukere av disse "tjenestene" for at dette tar helt over.

Dersom du har sett deg lei av mikrotransaksjoner, krav til online tilkobling og pålogging av X antall kontoer - sørg for at du ikke støtter dette maskineriet.

Endret av Zeph
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Noen ganger forstår jeg meg ikke på EA. Til tider virker det som de faktisk vil få folk i mot seg. Dette er jo bare agn for den høylytte minoriteten, som uten tvil vil sverme til denne tråden og fortelle oss hvor forferdelig EA er.

 

Nå er jeg forvirret. Du er mot dette, men kritiserer "minoriteten" som mener at EA er noget mindre enn patente i saker som dette? EA er forferdelige. En forferdelig forretningsmaskin. Ingen sjel. Ingen...

Gosjameg, jeg må være en av dem som vil fortelle "dere".

Lenke til kommentar

Nå er jeg forvirret. Du er mot dette, men kritiserer "minoriteten" som mener at EA er noget mindre enn patente i saker som dette? EA er forferdelige. En forferdelig forretningsmaskin. Ingen sjel. Ingen...

Gosjameg, jeg må være en av dem som vil fortelle "dere".

 

Enten er det en høylytt minoritet, eller så er bare forbrukerene hykleriske. Spillene til EA selger jo stort sett svært godt, noe som gjør at det må bære en av de to nevnte tilfellene.

 

Jeg har ikke sagt jeg er i mot dette. Personlig bryr jeg meg ikke. Men jeg synes det er et rart trekk av EA, ettersom de allerede har så mye negativ blest rundt seg.

 

Har hørt mere klaging på AC 3 og FC 3 på pc enn på konsoll. :roll:

 

Far Cry 3 er utvilsomt best på PC. Ferdig med det.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Mikrotransaksjoner i Dead Space 3 blir ikke noe jeg kommer til å ta i bruk, det er i hvert fall helt sikkert.

 

Prøvde demoen her om dagen på X360 og det er en sykt bra jobb utviklerne har gjort altså. Dette på en PC med høyere oppløsning og forhåpentligvis 60fps blir meget bra.

 

Men er trist retning dem har tatt med Dead Space, det er gått ifra et skikkelig skummelt survival spill i verdensrommet til et run & gun spill for å appellere til casual mainstream spillere.

 

Litt slik Capcom har gjort med Resident Evil serien....og alle vet jo hvor bra det er gått.

 

Jeg ønsker sjeldent at et spill skal selge dårlig, men om DS3 demoen representerer hva en kan forvente i spillet så håper jeg det selger elendig og at tilbakemeldingene ifra fans om at dem har ødelagt Dead Space ved å gjøre det om til et hjernedødt skyt bølge på bølge spill blir hørt av utviklerene og at dem går tilbake til røttene av Dead Space med en oppfølger.

 

Det er lov å håpe...men nå skal en jo ikke skyte hunden før en har spilt ferdig spillet da. Men det lover ikke bra.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...