Gå til innhold

Sony Xperia Z – Sonys nyeste flaggskip


Anbefalte innlegg

Apropos case, det jeg trenger nå som sommeren kommer og man ikke lenger går med jakke som har en lomme man kan putte fonen i, er en bæreveske som kan festes i beltet. Noen tips? Eller er Z for stor til sånt? ;)

 

Skikkelig kvalitet til grei pris: http://www.expansys.no/pdair-leather-case-for-sony-xperia-z-horizontal-pouch-type-black-242302/

 

Har brukt'n helt siden Z'en kom i salg, men OBS en liten detalj, legg Z'en i med på/av-knapp opp slik at høyttaler blir fri.

 

Fåes også i hengende utførelse: http://www.expansys.no/pdair-leather-case-for-sony-xperia-z-vertical-pouch-type-belt-clip-included-black-242303/

 

Kraftig klemme på baksiden som passer både til belte og bukselinning - Anbefales.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har nå hatt min Xperia Z i fire uker. Føler at skjermen sluker batteriet helt sykt mye. Kan bruke det opp bare ved 7 timers bruk. Da er det ikke hardt bruk engang.

Hvordan føler dere batteritiden er? :)

 

Det er veldig rart. Hos meg går den lett litt over 20 timer med litt over 4 timer med screen time.

Er rootet så har gjort ting for å spare batteri. Sjekk om at det ikke er apps som sluker batteriet eller holder den.oppe. Søk på better battery stats xda på google.

kan du finne ut hva som holder telefonen din oppe når skjermen er av :)

 

 

Endret av TotallyUseless
Lenke til kommentar

Hvor mange bluetooth enheter kan man koble mot telefonen. Jeg bruker bluetooth headsett + pulsbelte samtidig og da får pulsmåleren problemer, den kobler til og fra i ett sett. Bruker jeg kun pulsbelte så er det stødig forbindelse.

 

Er det begrensninger på hvor mange BT enheter ?

Lenke til kommentar

Hvor mange bluetooth enheter kan man koble mot telefonen. Jeg bruker bluetooth headsett + pulsbelte samtidig og da får pulsmåleren problemer, den kobler til og fra i ett sett. Bruker jeg kun pulsbelte så er det stødig forbindelse.

 

Er det begrensninger på hvor mange BT enheter ?

 

En enhet om gangen (ihvertfall for telefoner) Kobler du til en BT enhet blir den disconnecta om du kobler til en ny BT enhet.

Lenke til kommentar

Har noen fått den nyeste oppgraderingen for norsk Xperia Z og kan dele den med oss andre?

 

Jeg ble nysgjerrig og kom i skade for å legge inn den første som ble tilgjengelig ;-)

 

-KJ

 

Oppdaterte den via SUS (Sony update service) og anbefaler å oppdatere. Hvis du er rootet, vil du desverre miste root.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...