Gå til innhold

Hvorfor er tråden min slettet?


Anbefalte innlegg

Jeg opprettet nylig et innlegg på religion og livssyn "Message from God, crystalchild speaking".

 

Jeg fikk melding om følgende kommentar:

"Ga faktisk et lite forsøk på å høre enkelte deler av teksten, men jeg datt ut hele tiden, delvis grunnet den dårlige engelsken, og delvis fordi det ikke ga noen som helst mening.

Om noen fortsatt er usikker på om trådstarter er steike hakke gærn, så er det bare å besøke bloggen hennes her (http://sarahh.bloggnorge.com/), og fjerne den tvilen."

Til deg må jeg bare si: Hvis det virkelig var såå ille, rart at du tok deg tid til å skrive om det da? x-D Du må jo ha veldig lav selvfølelse. Reklamere for bloggen min var jo også hyggelig gjort ^^,

 

Men mer seriøst: Hvorfor er dette slettet? Er det ikke lov til å snakke om frimurere og skull and bones på dette forumet, eller...?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Bruker-95147

Det finnes noen få av den sorten tråder her - kan hende noen mener at det rekker med de vi har allerede. Har en tendens til å bli mye surr i med sånne kreative emner ...

Endret av Bruker-95147
Lenke til kommentar

Det finnes noen få av den sorten tråder her - kan hende noen mener at det rekker med de vi har allerede. Har en tendens til å bli mye surr i med sånne kreative emner ...

 

Det er jo rett og slett dårlig arbeide og tyder på et slags useriøst forum.

Det er tross alt postet på religion og livssyn - det at noen skal få uttrykke sine meninger fritt og andre ikke blir jo bare helt uhørt?

Lenke til kommentar

Da vil jeg gjerne opprette dette innlegget på nytt! Dersom det ikke bryter med noen forumregler kan jeg jo bare konkludere med at enten er det folk som er sløve i huet som administrerer her, ellers er det noen andre som har blandet seg inn som ser at mitt budskap er en fare for deres skjebne. Sistnevnte faktor er en realitet uansett, så det skulle ikke forundre meg om det er årsaken til og med på dette forumet.

Lenke til kommentar

Det var da mystisk at ingen hadde slettet tråden......? Hvem kan det være, tro.............?

 

"men jeg tipper det er fordi den manglet noen helst form for problemstilling." Da har du virkelig ikke sett selve budskapet som er i videoen.

Det han mener er at du selv må legge opp til en diskusjon, ikke bare legge ut en film............. Typisk dere konspirasjonsfolka, bare la en dårlig video snakke for dere.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Hvem har sagt at det var ingen som har slettet den? Det er klart at det er noen som har slettet den. Jeg kan ikke svare på hvem det er da jeg ikke har tilgang til å se akkurat det.

Den inneholdt ingenting i form av tekst. Og, nei, jeg har ikke sett innholdet i videoen. Men det er da klinkende likegyldig. Det du skulle gjort var å skrive hva videoen inneholdt, hvorfor vi skulle se den og helst en eller annen problemstilling som oppfordret til diskusjon.

 

Men som jeg sa på PM synes jeg du bør vente på en tilbakemelding fra en administrator før du gjør det. Hvis du bare poster samme greia om og om igjen vil den bare bli slettet. Det tar meg nøyaktig to klikk å sette tråder som skjult.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Ingen gidder å se en vilkårlig Youtube-video uten noen som helst forklaring på hvorfor man skal se den eller hva den inneholder. De fleste er her inne for å lese/skrive innlegg og diskutere saker og ting. Skal man se rand() videoer kan man like godt besøke Youtube.com og surfe rundt der.

 

Edit: beaten like a dead horse.

Endret av Fibonacci
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Ingen gidder å se en vilkårlig Youtube-video uten noen som helst forklaring på hvorfor man skal se den eller hva den inneholder. De fleste er her inne for å lese/skrive innlegg og diskutere saker og ting. Skal man se rand() videoer kan man like godt besøke Youtube.com og surfe rundt der.

 

Edit: beaten like a dead horse.

 

At "ingen gidder å se det" er jo i alle fall noe som ikke burde påvirke hvorvidt tråden skal eksistere eller ikke.

Tviler på at det er særlig mange "overdrevent smarte" tråder som "alle vil se" på religion og livssyn, så at akkurat min tråd skal bli slettet er jo utrolig merkelig?

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

Det er jo rett og slett dårlig arbeide og tyder på et slags useriøst forum.

Det er tross alt postet på religion og livssyn - det at noen skal få uttrykke sine meninger fritt og andre ikke blir jo bare helt uhørt?

 

Jeg har ingen mening om "rettferdigheten" i dette - men ville bare gi deg min informasjon.

 

Lykke til, med alt av tråder du måtte opprette

 

:)

 

 

Edit: Og angående graden av seriøsitet her på forumet, så har alle en mening, og min mening er at det er det eneste forumet jeg finner verdt å bruke tid på

Endret av Bruker-95147
Lenke til kommentar

Leser du svarene du får her?

Jeg har fortsatt ikke fått noen melding fra denne moderatoren du mener å ha sporet opp??

Hovedtyngden i svarene jeg ser her, innebærer vel stort sett det at folk "ikke gidder å se på noe slikt", misliker "new age" osv. Noe som virkelig burde være likegyldig mt om tråden skal stå eller ikke.

Lenke til kommentar

Jeg har fortsatt ikke fått noen melding fra denne moderatoren du mener å ha sporet opp??

Ha du tenkt på at ikke alle sitter på forumet 24 timer i døgnet? Det kan selvfølgelig ta litt tid å få svar. Vi har våre liv med skole, jobb, unger, hunder og annet stress vi også.

 

Hovedtyngden i svarene jeg ser her, innebærer vel stort sett det at folk "ikke gidder å se på noe slikt", misliker "new age" osv. Noe som virkelig burde være likegyldig mt om tråden skal stå eller ikke.
Igjen må jeg spørre meg selv om du i det hele tatt leser svarene. Poenget er ikke at vi misliker budskapet ditt, men at du legger det frem på feil måte.
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Ha du tenkt på at ikke alle sitter på forumet 24 timer i døgnet? Det kan selvfølgelig ta litt tid å få svar. Vi har våre liv med skole, jobb, unger, hunder og annet stress vi også.

 

Igjen må jeg spørre meg selv om du i det hele tatt leser svarene. Poenget er ikke at vi misliker budskapet ditt, men at du legger det frem på feil måte.

 

Nå snakker jo du for deg selv, andre her har gitt klar beskjed om at de misliker budskapet, sistnevnte mener jeg at ikke burde stå i veien for trådopprettelse i et såkalt seriøst forum.

Jeg regner med at det ikke bare er du "L4r5"/"daskemann" som er moderator her og som svinger med pisken via lovens lange arm?

Jeg er mest interessert i forumregler mt emnet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...