Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvor stor er din penis? Ærlige svar..


Anbefalte innlegg

  • 5 måneder senere...
Videoannonse
Annonse

Min er vel 18,5 i full blomst, men det er jo ikke størrelsen...? Er vel heller at den er fin og deilig. digg fasong med et kraftig kukhode og forhud som glir over.. og sprut! Diggeste jeg har hatt var en på 17 cm, men største var på 23 cm.. herregud så diger. ikke gamle fyren heller. jeje

 

Kjenner jeg savner en å runke med..

Lenke til kommentar

Min er vel 18,5 i full blomst, men det er jo ikke størrelsen...? Er vel heller at den er fin og deilig. digg fasong med et kraftig kukhode og forhud som glir over.. og sprut! Diggeste jeg har hatt var en på 17 cm, men største var på 23 cm.. herregud så diger. ikke gamle fyren heller. jeje

 

Kjenner jeg savner en å runke med..

 

Har du tre peniser? :eek:

  • Liker 5
Lenke til kommentar

Min penis er ca. 1-2 cm lang i "slapp" tilstand, som oftest når jeg er å bader eller i garderoben med andre menn etter gym f.eks. (har måtte banke opp en del idioter gjennom ungdomstida som ikke skjønner seg på slikt). I erigert tilstand er den vel rundt 17 cm, men har ikke målt. Omkrets har jeg ikke peiling, på men funker ;)

Lenke til kommentar

 

Min er vel 18,5 i full blomst, men det er jo ikke størrelsen...? Er vel heller at den er fin og deilig. digg fasong med et kraftig kukhode og forhud som glir over.. og sprut! Diggeste jeg har hatt var en på 17 cm, men største var på 23 cm.. herregud så diger. ikke gamle fyren heller. jeje

 

Kjenner jeg savner en å runke med..

 

Har du tre peniser? :eek:

 

Ellers så kan det hende at han er bifil?

Lenke til kommentar

 

 

Min er vel 18,5 i full blomst, men det er jo ikke størrelsen...? Er vel heller at den er fin og deilig. digg fasong med et kraftig kukhode og forhud som glir over.. og sprut! Diggeste jeg har hatt var en på 17 cm, men største var på 23 cm.. herregud så diger. ikke gamle fyren heller. jeje

 

Kjenner jeg savner en å runke med..

 

Har du tre peniser? :eek:

 

Ellers så kan det hende at han er bifil?

 

eller så er han homofil.

Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...
  • 1 måned senere...
  • 1 måned senere...

Vel.. to ganger har jeg hør jenter si dem"ikke kjenner noe" og svaret var nok heller at dem var pære ,drita fulle.. , men hun ene trodde faktisk jeg hadde større kuk.. er 190 høy, maskulin med store hender og førrer og kuken er 16 cm med 15 i omkrets.. vel.. hun jeg dater nå er rimelig fornøyd og mener jeg når dit "jeg skal" MEN! Jeg har testet en 24 cm tykk dilldo på henne og den gikk helt inn.. så ikke vet jeg egentlig.. kjærlighet og sammspill er nok stikkordet gutta;) kjøp blomster!

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Tror jeg målte den til ca 16-17cm lang i full givakt. Og på det tykkeste er den stor nok til å ikke gå inn i en standard dorull. Konemor er ganske fornøyd med den, men jeg må passe på enkelte ganger for å unngå å ''bunne'' henne.
Hennes erfaring er uansett at tykkelse er alfa og omega. Jo tykkere jo bedre. Det gir en bedre følelse av å bli ''fyllt opp'' som hun sier det.



Anonymous poster hash: f6f8e...2ef
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...