Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvor stor er din penis? Ærlige svar..


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Min er 16 cm og da også den gjennomsnittlige og Norske standarden :D

Er veldig fornøyd med den størrelsen faktisk, ikke for lang eller for kort.

Passe rund også, ikke for tynn eller feit, får brukt den til det jeg skal.

 

Og dette har sikkert vært sagt før men det handler ikke om hvor stort verktøyet ditt er..

Det er mer hvordan du bruker verktøyet ditt, men alle jeg har hatt elskov med har vært kjempefornøyd.

Så stresser ikke med at "min er større/mindre enn din" jeg syns det er viktig og deilig å være glatt som en barnerumpe på nøttesekken, det gjør sexen digg!

 

 

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Pikken min er 19 cm lang og er 14 cm tykk i omkretsen, og når heidi på 40 år så pikken min for første gang ble hun helt galllllll etter pikken min og begynte å suge pikken min som faen til det gikk for meg, og heidi skrek fort bare tøm munnen min full med sæden din og 3 min etterpå går det for meg igjen og denne gangen fikk jeg en skikkelig orgasme og spurtet de store puppene til heidi full av sæd. Er pikken min som er 19 cm lang sett på som en stor pikk eller mindre eller hva jenter og gutter?????

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

 

Ligger på 14-16cm i lengde, derimot bredden vil jeg tro er sånn 7-12 cm. Er 16 år og aner ikke om den er "utvokst", men virker ikke veldig stor hvertfall. Anonym poster: 117f6f3190d1cb9c95c8f37bf13fa0b5

Lengden er normal, dvs. gjennomsnittlig, hvis dette er i erigert tilstand. Hvis penisen er såpass lang i slapp tilstand, vil den bli ca. 20/22 erigert. Da er den "voksen" smile.png. Du skriver bredde, men du mener vel omkrets?

 

Jeg sitter igjen med intrykket av at hvor lenge jeg "holder før jeg leverer", er viktigere enn størrelse. Har jeg blitt lurt?

Lenke til kommentar

 

 

Ligger på 14-16cm i lengde, derimot bredden vil jeg tro er sånn 7-12 cm. Er 16 år og aner ikke om den er "utvokst", men virker ikke veldig stor hvertfall. Anonym poster: 117f6f3190d1cb9c95c8f37bf13fa0b5

Lengden er normal, dvs. gjennomsnittlig, hvis dette er i erigert tilstand. Hvis penisen er såpass lang i slapp tilstand, vil den bli ca. 20/22 erigert. Da er den "voksen" smile.png. Du skriver bredde, men du mener vel omkrets?

 

Jeg sitter igjen med intrykket av at hvor lenge jeg "holder før jeg leverer", er viktigere enn størrelse. Har jeg blitt lurt?

 

 

Ja. Alt annet enn din evne til å lytte til partneren og tilfredsstille henne er egentlig fullstendig uviktig. Det er ingen vits i å pumpe på i en time hvis dama egentlig kunne tenkt seg å runde av for en halvtime siden.

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Min var alltid 15,9 cm og jeg hadde ingen problemer med å gi mine venninner orgasmer. Er 28 år gammel. Begynte med kinesisk medisin for penisforlengning for en måned siden og manndommen er nå over 17 cm. Så den har vokst mer enn en cm på en måned. Skal fortsette til jeg har 20 cm eller den slutter å vokse før det.

Hvor fikk du tak i dette? :p

 

Anonymous poster hash: 900a6...531

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Min var alltid 15,9 cm og jeg hadde ingen problemer med å gi mine venninner orgasmer. Er 28 år gammel. Begynte med kinesisk medisin for penisforlengning for en måned siden og manndommen er nå over 17 cm. Så den har vokst mer enn en cm på en måned. Skal fortsette til jeg har 20 cm eller den slutter å vokse før det.

 

Og hva heter nå denne kinesiske medisinen?

Hvor lenge har du holdt på med dette? Ga det noen bivirkninger? Og er endringene permanente?

Anonymous poster hash: a8b7f...e9d

 

Anonymous poster hash: a8b7f...e9d

Lenke til kommentar

Og hva heter nå denne kinesiske medisinen?

Hvor lenge har du holdt på med dette? Ga det noen bivirkninger? Og er endringene permanente?

Anonymous poster hash: a8b7f...e9d

 

Ikke kast bort pengene på slikt. Det finnes ikke noe som får penis til å vokse. Enten så lyver denne karen, eller så vet han ikke hvordan man får konsistente målinger.

 

Det finnes to, og bare to, måter å forlenge penis på. Den ene er et kirurgisk inngrep, den andre er disse strekkerne som finnes å få kjøpt rundt forbi - og av disse to er det førstnevnte som gir best dokumentérbare resultater.

 

Anonymous poster hash: 33ff8...5c1

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Du greier ikke å strekke penis, ikke uten å ødelegge den.

Den er ikke en muskel, det er en sene.

 

Strengt tatt er den ingen av delene, den består for det meste av svamplegemer.

 

wFyGm.jpg

 

Idéen bak disse strekke-anretnigene er at man da skaper ørsmå rifter i disse svamplegemene, og når disse heles under strekk så vil det føre til at penis blir lenger.

 

Jeg vil jo også da tro at penis blir full av arrvev og etter hvert i dårligere stand til å bli og holdes erigert, men det er nå så. Jeg sa aldri at det var noen god idé - jeg sa bare at det er de to måtene som har noe som helst hold i vitenskap i det hele tatt. Alt annet er bare svada.

 

Anonymous poster hash: 33ff8...5c1

  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...