Gå til innhold

Sirkus Mario Balotelli


Crispin

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Umberto Gandini ‏@UmbertoGandini

Tranfer agreement for Balotelli signed with Manchester City. Medicals tomorrow in Milan, then personal terms until 2017 signing

 

Om kontoen ikke er fake så er det direktøren i AC Milan.

 

 

Så da kjøper vel City Falcao?

 

Kan ikke skjønne hvorfor de skal det? Tipper Falcao ønsker seg en fast plass i et lag han evt skal gå til.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15

Kan ikke skjønne hvorfor de skal det? Tipper Falcao ønsker seg en fast plass i et lag han evt skal gå til.

 

Ja, Agüero og Falcao i tospann på topp.

Lenke til kommentar

For dere som sikkert ikke følger SerieA tett, kan det virke som om Balo er å kjøpe katta i sekken, men for oss som har fulgt Milan i snart en mannsalder, veit vi at dette er et røverkjøp.

 

Gutten er fra Brecia (adoptivforeldrene), ca 30 min med bil utenfor Milano, og Mario er Milan fan på sin hals.

Alle hans venner og familie bor fortsatt i Brecia/Milano området, og holder med Milan.

Han godtok et lønnskutt på rundt 2M£ for å skrive under på en 4,5 års kontrakt med Milan.

Balo har endelig kommet "hjem", og jeg tror Milan er en organisasjon bedre utrustet til å håndtere Balo, enn hva City var.

Det eneste som holdt Balo i tømmene i City var Mancini, og jeg tror at Mancini var den eneste i City systemet Balo respekterte, men begeret var rent over for City manageren.

 

Selv om Milan er inn i en bølgedal, er Milan som organisasjon og klubb vant med, samt godt utrustet til å håndtere store stjerner. Det er en grunn til at Zlatan nettopp uttalte at "om Milan trenger meg, kommer jeg gjerne tilbake til mitt Milan".

 

For oss som kjenner Milan, veit at Milan har temmet villbasser som

 

Zlatan, Vieiri, Seedorf, Custacourta, Ronaldo, Ronaldinho, Gattuso, KpBoateng, Cassano, VanBommel osv.

 

Tror Milan skal få det tøfft med å hevde seg i toppen av internasjonal fotball de kommende 2 sessongene, men som alle vet, så går hegemoniet i europeisk forball i sykluser, så Italias tid kommer igjen. Man skal ikke avskrive Milan, Juventus og heller ikke Inter(merda) for evig tid.

 

Med FFP (Financial Fair Play) inn effect fom neste sessong, tror jeg vi får se et skifte når det kommer til hvem en mener er verdens beste liga

 

Tyskland, Spania, England og Italia vil alltid være der, men rekkefølgen kan variere.

 

Med ElShar, Balo og Pazzini/Niang på topp, tror jeg vi skal klare å utfordre de beste om et-to år.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...