Gå til innhold

Blir forfulgt, hva skal jeg gjøre?


Anbefalte innlegg

Jeg selger en macbook på finn og så sendte en melding på den og jeg ville ikke selge den for det han tilbydde så begynte han å sendte meg stygge til som tosk, dummig, faen også videre. Han har også info om meg selvom jeg bare skrev fornavn i annonsen, hva gjør jeg går til politiet. Han vil møte meg i ekte osv.. Jeg stoler ikke akkurat på han..

Skal jeg gå til politiet imorgen?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du blir ikke offer for noe. Sånne mennesker er tøffe bak PC-skjermen, de går sjelden ut.

 

Som admin på forumet fikk jeg min del av slik meldinger. Jeg pleide å invitere dem til Bergen så vi kunne møtes over en øl. Ingen av dem takket ja...

 

Nå kan det jo hende at det er en du kjenner som driver gjøn med deg, siden du sier at han har info om deg.

 

Men snakk med dine foreldre om det, det er en god start.

 

Geir :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Du blir ikke offer for noe. Sånne mennesker er tøffe bak PC-skjermen, de går sjelden ut.

 

Som admin på forumet fikk jeg min del av slik meldinger. Jeg pleide å invitere dem til Bergen så vi kunne møtes over en øl. Ingen av dem takket ja...

 

Jeg hadde sikkert takket ja, men jeg har ikke lyst til å sende deg stygge meldinger for det om.
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

Merk dere dette: Jeg blir snart 15 år, så vil helst ikke bli offer for et eller annet

 

Ta vare på alt av "logger"! Snakk med dine foreldre, og ro deg ned ...

 

tøffinger i virtual reality, bruker veldig sjelden å vise seg i actual reality.

:)

 

Da får du aldri møtt Geir. Det er sånn man møter Geir.

 

Man får fribillett hvis man kan koke grøt -bestefar liker grøt, serru :green:

Lenke til kommentar

Da får du aldri møtt Geir. Det er sånn man møter Geir.

Det var virkelig synd, og jeg som ikke kan koke grøt heller. Har ikke lyst til å sende slemme ord og banning til noen, blant annet fordi jeg ikke er så veldig tøff på internett (jeg gjør mye tøft utenfor internett både med og uten alkohol i kroppen) og fordi jeg synes det blir litt dumt og teit. Det er derfor jeg bare har en eneste advarsel her på forumet for å være slem og da var jeg egentlig litt ironisk slem.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...