Gå til innhold

Spillsituasjoner som irriterer


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Deux Ex: HR når hovedpersonen i en cutscene er så utrulig dum og går i ei felle som man kan lukte på flerfoldige mil. Generelt andre situasjoner i alle spill der du ikke har kontroll over karakteren din der de gjør noe utrulig dumt.

 

Folk i MOBA spill som bare skal ødelegge med feeding, frekk i kjeften og forlater spillet(en combo av alle 3 er dessverre ikke sjelden)

Lenke til kommentar

I "gamledager" fortalte quest giver deg hvor du skulle gå, ved å gi deg en veibeskrivelse. Dette er mye bedre, spør du meg.

 

Det finnes heller ikke noe særlig utfoskning i dungeons lengere. Med en gang du går inn døra, forteller kartet og kompasset deg hvor det du skal finne befinner seg.

Endret av Skurupu
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Var nok mange som irriterte seg over ikke vite hva man skulle.

 

Jeg syntes det var utrolig gøy på noen spill, men ikke alltid heller. Av og til ville jeg spille og komme videre, ha litt action osv, så da gadd jeg ikke mere etter 30 min med leting og brukte youtube. Det beste hadde vært å kunne skru av og på den funksjonen. Så kan man spillle med og uten allt ettersom og alle blir fornøyde.

Lenke til kommentar

I "gamledager" fortalte quest giver deg hvor du skulle gå, ved å gi deg en veibeskrivelse. Dette er mye bedre, spør du meg.

I LotRO hadde vi opprinnelig ingen quest helpers på kartet, og noen steder som f.eks Old Forest var en tungvindt labyrint uten et kart engang. Elsket det en stund, men gikk lei av å surre rundt i ring uten å ane hvor jeg skulle, og samtidig vite at dit jeg skulle var på den andre siden av en klynge trær jeg ikke kom forbi. Jeg var tydeligvis ikke den eneste som var lei av å gå meg vill, for LotRO fikk etterhvert både quest helpers, og en betydelig enklere Old Forest å navigere. Vi fikk til og med kart over den. :) I stedet for å blande meg inn i en diskusjon om old-school vs moderne innrømmer jeg glatt at jeg foretrekker det beste fra begge to Resident Evil: Revelations er et bra eksempel på det. Gameplayet er old-school nok til å føles som et ekte Resident Evil, men motoren, kameravinkelen, kontorllene osv er moderne nok til at det blir lett å spille. :) Det samme kan sies om Ni no Kuni. Grafisk er det utrolig vakkert, men gameplayet er veldig old-school. Det er likevel ikke rent turbasert, men benytter seg av sanntidskamper som i moderne JRPGs. :)
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...