Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ah, det er så typisk TV2. Spent på lagoppstillingen nå. Rooney, Kagawa, Nani og Anderson er alle jeg kan tenke meg å ha involvert her. Går Fergie for Vidic eller fortsetter han med Rio/Evans?

Skrevet

Sky Sports News ‏@SkySportsNews

Liverpool team v Man Utd: Reina, Wisdom, Johnson, Agger, Skrtel, Lucas, Gerrard, Allen, Downing, Sterling, Suarez #SSN

Skrevet

Blir nok Welbeck på kant, Kagawa bak RvP. Ganske fornøyd. Hvis midtbanen funker som den skal med Carrick og Cleverley, så kommer vi til å overkjøre pool. Satser på komfortabel 4-1 seier.

Skrevet

Hadde vært flott med Welbeck på topp, men jeg holder champisen til jeg ser det.

Benken ifølge sumo; Amos, Jones, Valencia, Anderson, Giggs, Smalling, Chica.

Skrevet

Borini og Sturridge på benk. Blir spennende å se om de kan komme inn og endre på noe.

Liverpool FC ‏@LFC

#LFC subs v Man Utd: Jones, Carragher, Henderson, Sturridge, Borini, Shelvey, Robinson.

Skrevet

Jeg skjønner ikke helt hvordan det kan være en diskusjon om hvem som er best av RVP og Suarez. No-brainer.

Blir det samme som å si at du ikke skjønner hvordan det kan være en diskusjon mellom Messi og Ronaldo.

• Liker 1
Skrevet

Blir nok Welbeck på kant, Kagawa bak RvP. Ganske fornøyd. Hvis midtbanen funker som den skal med Carrick og Cleverley, så kommer vi til å overkjøre pool. Satser på komfortabel 4-1 seier.

Vil nok tro det, men det var sånn de satte det opp på MUTV.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...