Gå til innhold

Suarez vs van Persie - Hvem er ligaens beste spiss?

Latias

156 stemmer

1. 1. Ligaens beste spiss?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Suarez er by far den viktigste spilleren for klubben sin i England. Ingen andre i Liverpool er så sulten som han...

"39% - Michu has scored a higher percentage of his team’s goals than any other player in the Premier League this season (39%). Omission."

Tror Michu er viktigere for Swansea enn Suarez er for Liverpool. Ville heller gått ned et hakk på toppnivå og heller fått en teamplayer i Liverpool.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå er det ikke mange sjanser Suarez ødelegger for Liverpool.

Du mener bortsett fra de 14 gangene han prøver å avslutte fra 90 grader hver match, istedetfor å sentre til en lagkompis på blank på femmeteren?

Skrevet

At Suarez er viktigere for sitt lag en Van Persie er nok sant. Likevel synes jeg ikke det er noe særlig argument argument, annet enn at Van Persie har bedre lagkamerater. Van Persie hadde det jo på samme måte som Suarez i Arsenal i fjor, og han skinte likevel.

• Liker 1
Skrevet

Nå har ikke jeg sett alle Liverpool-kampene i år, men jeg kan ikke huske å ha sett ham skyte fra håpløst hold så fryktelig mange ganger. Han skaper derimot fryktelig mye nesten på egenhånd, samt får håpløse baller fra medspillere til å se ut som krempasninger.

Skrevet

Er jo selvsagt kipt , men er en fin "straff" for Suarez å ikke vinne den. :)

Men er egentlig litt greit at de ble mål, utrolig små marginer , og det heter seg at er man usikker så skal tvilen gå angripende lag til gode , og det gjorde det her :)

Uansett kjekt at RVP endelig fant igjen målet, er en utrolig god spiller som er morsom å se på når han er i form :)

• 6 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...