Gå til innhold

Sniktitt: HBO Nordic


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

De har riktignok nå tilbudt gratis prøvetid ut Januar, men jeg er usikker på om jeg vil involvere meg i HBO uansett. Har fått avsmak for hele greia. Men kommer faktisk til å fortsette Netflix abonnementet mitt nå etter at prøveperioden gikk ut. Grei tjeneste med et relativt bredt tilbud, uten noen triksing og fiksing av noen som helst sort eller arrogant holdning fra ledelsen. Betal 79kr pr. måned og om du ikke liker det så kan du være kvitt hele greia neste måned.

Lenke til kommentar

De har riktignok nå tilbudt gratis prøvetid ut Januar, men jeg er usikker på om jeg vil involvere meg i HBO uansett. Har fått avsmak for hele greia. Men kommer faktisk til å fortsette Netflix abonnementet mitt nå etter at prøveperioden gikk ut. Grei tjeneste med et relativt bredt tilbud, uten noen triksing og fiksing av noen som helst sort eller arrogant holdning fra ledelsen. Betal 79kr pr. måned og om du ikke liker det så kan du være kvitt hele greia neste måned.

Jeg måtte betale 1 krone, så å kalle det gratis er ikke riktig.

 

Når er det de skal rulle ut HD? "Snart" fra HBO er jo et ganske uklart utrykk..

Lenke til kommentar

Utrolig skuffende hva HBO foreløpig har fått på plass. Jeg regnet med å være blant de aller første som skulle hive meg over det som skulle bli en av mine primære kilder til underholdning i stuen. Kontoen er registrert, men det stopper der.

 

Selv om Netflix er et noe annet produkt, klarer ikke massene å se forskjellen. Det burde HBO også innse, når det virker som om de ikke engang forsøker å ta kunder fra dem.

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Er for så vidt godt fornøyd med utvalget av serier på HBO Nordic, men det er dårlig med filmer.

 

En ting jeg irriterer meg stort over er at jeg kjøpte en Samsung TV etter at jeg hadde inngått årsabonnement på HBO. Med TV fulgte 3 måneders gratis HBO med en voucher. Det var imidlertid ikke så enkelt å godskrevet - jeg må si opp eksisterende abonnement, registrere voucheren på en annen e-postkonto, og så eventuelt tegne nytt abonnement om 3 måneder... Vel, det gir i alle fall angrefrist.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...