Gå til innhold

Skravletråd for Fujifilm X100 brukere!


Anbefalte innlegg

Fujifilm oppdaterte deres sider:

http://www.fujifilm.eu/uk/news/article/news/introducing-the-new-fujifilm-x100s-1/

 

16.3 megapixel APS-C X-Trans CMOS II sensor

· EXR Processor II

· High Definition Hybrid Viewfinder (OVF / EVF)

· FUJINON 23mm f/2 lens

· Intelligent Hybrid AF (with the world’s fastest AF speed of 0.08 secs (*1))

· Start-up time of 0.5 secs (*4)

· Shutter time lag of 0.01 secs

· Shooting interval of 0.5 secs

· High-contrast and wide viewing-angle 2.8-inch Premium Clear LCD (460K dots)

· Super Intelligent Flash

· Burst shooting rate of up to 6 frames per second at full resolution (max. 29 frames)

· Focus Peak Highlight function

· Digital Split Image display

· Artistic filters

· Full HD movie recording (60fps / 30fps)

 

Bare å vente til februar nå :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Da er den i hus :)

Er det noen tips på grunninnstillinger?

Halve morroa med å kjøpe nytt kamera er jo og sette seg ned i godstolen med kaffekoppen og fikle/trykke seg rundt i menyene og skyte 500stk. bilder av TV'en for å se hvordan bildene blir :laugh:

 

Etter en times tid er du ganske fortrolig med hvordan det funker :)

Lenke til kommentar

Det er nok på grunn av forhåndsbestillinger, ja. En pent brukt X100 er latterlig mye kamera for pengene. Selv gidder jeg ikke selge min før jeg faktisk har en X100S i hånda, og det blir nok ikke før til sommeren. Er godt fornøyd med X100'en min så langt jeg. Mitt desidert mest brukte kamera siden jeg kjøpte det i oktober.

 

Jeg fikk pakke fra kina med softrelease-knapper i dag, siden jeg mistet den jeg hadde sist gang jeg var på fototur med Bjerknez. Nå har jeg 3, så da kan jeg miste ivei... Skal hente tommelgrep på posten om et par timer også, og da er jeg nok ganske ferdig med pimping av X100'en.

Lenke til kommentar

Da er min X100 lagt ut til salg på foto.no :)

X100 er bestillt og skal vist i følge Japan Photo i Fredrikstad komme i løpet av februar. Jada, jeg tar dette med en liten klype salt, men det haster heller ikke siden jeg fortsatt har 5D'en :)

 

X100s blir en perfekt oppgradering og den viktigste er autofokus egenskapene. Den skal vist ha verdens raskeste autofokus i følge rykter. LITT høyere oppløsning gjør heller ikke noe (Så lenge det ikke går på bekostning av bildekvalitet).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...