Gå til innhold

Illuminati - Ikke kun en konspirasjonsteori. Våkn opp!


Kvinnen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

ja men når jeg viser at Beatles har satanisme på coverne sine så bortforklarer man det med at de gikk på dop sikkert... da må man skjønne at jeg blir like oppgitt over det svaret som "alle" her blir av meg..

 

 

Og når jeg viser til utallig kjendiser som viser de samme tegnene over øyet eller satanistiske håndsignaler så blir det avfeid fortere enn fortest. Da sier det seg selv at man her har bestemt seg for å avvise absolutt alt av det som blir postet for å forsøke vise synligheten av illuminati blant de rike og berømte her i verden.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Vel, XKCD hadde en fin liten tegning på hele det greiene her:

 

open_letter.png

 

Kort fortalt, ting går til helvete hele tiden, og det er noen på toppen som tjener seg søkk rike. Det er ikke akkurat så vanskelig å vite at det er de med de største selskapene og sugerørene inn i Amerikansk og Europeisk politikk. Trenger ikke å dra frem "illuminati" og andre rare fabelgreier. Det ødelegger bare for de som ønsker å kritisere de reelle problemene.

Endret av Slimda
Lenke til kommentar

Og når jeg viser til utallig kjendiser som viser de samme tegnene over øyet eller satanistiske håndsignaler så blir det avfeid fortere enn fortest. Da sier det seg selv at man her har bestemt seg for å avvise absolutt alt av det som blir postet for å forsøke vise synligheten av illuminati blant de rike og berømte her i verden.

Hvorfor velger du den mest usannsynlige forklaringen på et fenomen, enn en av de mer naturlige? Hvorfor er det at akkurat du kan se problemet, men ingen andre gjør det? Hvorfor er akkurat du...

sheeple.png

Lenke til kommentar

Trenger ikke å dra frem "illuminati" og andre rare fabelgreier. Det ødelegger bare for de som ønsker å kritisere de reelle problemene.

Jeg ser poenget ditt, men så må du jo også huske at andre tror og mener illuminati er en viktig brikke i diskusjonen rundt problemstillingene den øvre makten sprer rundt seg. Hvorfor mener du forresten at illuminati går under din betegnelse på "fabelgreier"?

Lenke til kommentar

Det var vel styreformannen i Bilderberger-gruppen eller noen tilsvarende som sa at "Dersom det var sant at vi styrte verden så har vi gjort en forferdelig dårlig jobb..."

 

 

ja men når jeg viser at Beatles har satanisme på coverne sine så bortforklarer man det med at de gikk på dop sikkert... da må man skjønne at jeg blir like oppgitt over det svaret som "alle" her blir av meg..

 

Problemet ditt er at du ikke er den første som poster dette. Disse bildene og teorier rundt alt dette har blitt postet så lenge jeg har vært på forumet, og har blitt diskutert så mange ganger at folk kan både spørsmålene og svarene utenat. Sånn som tegnet til GWB. Så når det dukker opp nye brukere som deg som skal fortelle oss om alt dette så gjesper vi litt og tenker "Og så var det på'an igjen."

 

Vi har tenkt på det, mange ganger, og for hver gang blir det mindre merkelig. Spesielt satanisme på rockecovere. De gjorde det av samme grunn som de gikk med langt hår og tok LSD: Fordi at vi som var unge på den tiden skulle ha noe å sjokkere våre foreldre med. (Mine foreldre sa sjelden det, og det var innmari skuffende. Men jeg fant tilslutt musikk som min mor ikke tålte...)

 

Geir :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Jeg ser poenget ditt, men så må du jo også huske at andre tror og mener illuminati er en viktig brikke i diskusjonen rundt problemstillingene den øvre makten sprer rundt seg. Hvorfor mener du forresten at illuminati går under din betegnelse på "fabelgreier"?

Fordi:

founded on May 1, 1776

permanently disbanded in 1785.

Det finnes ingen bevis for at Illuminati eksisterer den dag i dag, med unntak av billedlige ikoner som vi er et bevis på at de eksisterer (men som det ikke er).

 

"Illuminati" er fremdeles drevet av mennesker, og i menneskets historie har det aldri funnest en eneste "hemmelig gruppe" som har klart å holde sine kort skjulte i 250 år. Og så kommer tegneserier, kjendiser og sanger og AVSLØRER dette enorme systemet som ingen før har lagt merke til? Høres litt, for å si det på engelsk, far fetched.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Men det er ikke bare meg. Det er faktisk fler og fler som skjønner at noe er jævlig rart.

Finnes mange mennesker som "skjønner at noe er jævlig rart". Syntes selv det var rart at mennesker var så lettlurte. Men så leste jeg meg opp på faglitteraturen innenfor biologi og psykologi. Og neimen satt ikke de med en forklaring som passer. (Psst; Det har med våre primitive steinalderhjerner å gjøre)

Og at 9/11 var en merkelig hendelse og virka veldig planlagt osv.

Det finnes utallige videoer og forklaringer som skyter i stykker enhver konspiratorisk mening rundt 9/11.
Lenke til kommentar

Men det er ikke bare meg. Det er faktisk fler og fler som skjønner at noe er jævlig rart. Og at 9/11 var en merkelig hendelse og virka veldig planlagt osv.

 

Nei, det blir ikke fler og fler. Det bare virker sånn på internett. Nettet gjør at likesinnede finner hverandre. Akkurat som jeg finner gamle venner, kolleger og studiekamerater på facebook som jeg ikke har snakket med på årevis. Det betyr ikke at jeg har fått flere venner, bare at det er lettere å finne dem.

 

Geir :)

Lenke til kommentar

Fordi:

 

Det finnes ingen bevis for at Illuminati eksisterer den dag i dag, med unntak av billedlige ikoner som vi er et bevis på at de eksisterer (men som det ikke er).

 

"Illuminati" er fremdeles drevet av mennesker, og i menneskets historie har det aldri funnest en eneste "hemmelig gruppe" som har klart å holde sine kort skjulte i 250 år. Og så kommer tegneserier, kjendiser og sanger og AVSLØRER dette enorme systemet som ingen før har lagt merke til? Høres litt, for å si det på engelsk, far fetched.

Igjen, jeg ser poenget ditt.. Men er det ikke en mulighet for at noen har klart å holde seg hemmelig, også? Iallefall til den grad der hvor konspirasjonsteoretikerene kun har små tråder de kan prøve å tvinne sammen til bevis? Rent hypotetisk sett.

Lenke til kommentar

 

Nei, det blir ikke fler og fler. Det bare virker sånn på internett. Nettet gjør at likesinnede finner hverandre. Akkurat som jeg finner gamle venner, kolleger og studiekamerater på facebook som jeg ikke har snakket med på årevis. Det betyr ikke at jeg har fått flere venner, bare at det er lettere å finne dem.

 

Geir :)

 

 

Der tror jeg faktisk du ikke kan påstå noe helt sikkert og det kan vel igrunn ikke jeg heller. Men jeg drar konklusjonen min fordi satanisme blir mer og mer fremtredende i media, dvs musikk og film og da vil nok fler og fler innse at det er noe som er rart.

 

Fler og fler snakker om det. Da har jeg grunn til å tro at fler og fler oppdager det.

Endret av Sukkertøy
Lenke til kommentar

Igjen, jeg ser poenget ditt.. Men er det ikke en mulighet for at noen har klart å holde seg hemmelig, også? Iallefall til den grad der hvor konspirasjonsteoretikerene kun har små tråder de kan prøve å tvinne sammen til bevis? Rent hypotetisk sett.

Ok, så verdens største hemmelige organisasjon som kontrollerer så og si alle store selskaper i hele verdenen, og står bak de fleste "leiemord" av store kjente folk... er ikke i stand til å kvitte seg med en liten kar på Youtube/Forum?

Om de satt med så mye makt, hvorfor har de ikke et overvåkningssystem på PC-en som fanger opp alt om Illuminati og "fjerner" dette asap?

Altså, NSA har overvåkning på svært mye data. Hvorfor har ikke de tatt av dage Illuminati-tystere? De vet jo hvor og når informasjonen om det kommer frem.

 

Om Illuminati ikke er i stand til å overvåke/kontrollere verdenen på dette nivået... Hva har vi egentlig å frykte da? En hemmelig gruppe som ikke klarer å gjøre noe mot en Youtube-film?

Selv jeg kunne klart å få sperret ned en Youtube-film.

Der tror jeg faktisk du ikke kan påstå noe helt sikkert og det kan vel igrunn ikke jeg heller. Men jeg drar konklusjonen min fordi satanisme blir mer og mer fremtredende i media, dvs musikk og film og da vil nok fler og fler innse at det er noe som er rart.

Kan det ha noe med at satanisme er mer populært, nå som religion ikke har makt, og forsvinner mer og mer fra samfunnet? Som et lite... opprør.

Kan noen forklare meg hva illuminati er, og hva det har å si for meg? Får vondt i hodet av å tenke på det. Vil jeg dø av det?

Illuminati - Wikipedia inneholder vel den mest nøytrale informasjonen man finner om emnet.
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Ok, så verdens største hemmelige organisasjon som kontrollerer så og si alle store selskaper i hele verdenen, og står bak de fleste "leiemord" av store kjente folk... er ikke i stand til å kvitte seg med en liten kar på Youtube/Forum?

Om de satt med så mye makt, hvorfor har de ikke et overvåkningssystem på PC-en som fanger opp alt om Illuminati og "fjerner" dette asap?

Altså, NSA har overvåkning på svært mye data. Hvorfor har ikke de tatt av dage Illuminati-tystere? De vet jo hvor og når informasjonen om det kommer frem.

 

Om Illuminati ikke er i stand til å overvåke/kontrollere verdenen på dette nivået... Hva har vi egentlig å frykte da? En hemmelig gruppe som ikke klarer å gjøre noe mot en Youtube-film?

Selv jeg kunne klart å få sperret ned en Youtube-film.

 

Et ganske åpenbart svar vil jo være at ved å gjøre det (fjerne alle ting, folk, konspirasjoner osv), så bekrefter/beviser de jo at de eksisterer, eller eventuelt prøver å skjule noe. At ting ligger skjult så synlig, eller hva jeg skal si, er vel en form for omvendt psykologi. De fleste tenker jo såklart "Hvis de finnes, så ville de aldri i livet latt den videoen på youtube være der", så dermed har de klart å skjule noe i det åpne. Dette er jo som sagt kun en teori, og jeg tror ikke blindt på den selv, men man vet jo egentlig aldri.

 

Vil også bare si at jeg ikke aner hvilken youtube-film du prater om, har ikke lest meg igjennom hele tråden.

Lenke til kommentar

Et ganske åpenbart svar vil jo være at ved å gjøre det (fjerne alle ting, folk, konspirasjoner osv), så bekrefter/beviser de jo at de eksisterer, eller eventuelt prøver å skjule noe.

Om de hadde fjernet alt, hadde ingen vært i stand til å peke på beviser for at de eksisterer. Om de sitter med makten over samtlige organisasjoner og bedrifter i verdenen, og de styrer alt med en jernhånd, hvor bagatellmessig er det ikke å fjerne en video, eller et foruminnlegg?

Bare ut ifra dette, kan man anta at enten eksisterer de, eller så er de så maktesløse at de like gjerne kunne latt være å eksistere.

At ting ligger skjult så synlig, eller hva jeg skal si, er vel en form for omvendt psykologi.

Eller så er det en form for å se ting hvor det ikke er ting. Dette er noe konspirasjonsteoretikere er kjempeflinke på. Dette er faktisk noe menneskeheten er flink på.

 

Faktisk kommer dette fra gamle dager, hvor man var ute i naturen og jaktet etter mat. Om en busk bevegde på seg, var det mye tryggere å anta at det var et farlig dyr (og dermed gjemme/beskytte seg), enn å anta at det var noe harmløst. Mennesket er kjempeflinke på å overbevise seg selv om alt mulig rart.

De fleste tenker jo såklart "Hvis de finnes, så ville de aldri i livet latt den videoen på youtube være der", så dermed har de klart å skjule noe i det åpne. Dette er jo som sagt kun en teori, og jeg tror ikke blindt på den selv, men man vet jo egentlig aldri.

"Man vet jo aldri" er ikke et godt svar. Om du ikke vet hvorvidt det er sant, kan man like godt la være å tro på det.

 

Illuminati blir litt som gud. Det er det samme hjernefeilene man begår i slike emner. Kan du bevise at det er Illuminati, eller er det bare fordi du tror det er Illuminati?

Vil også bare si at jeg ikke aner hvilken youtube-film du prater om, har ikke lest meg igjennom hele tråden.

Var ikke ment som en spesifikk Youtube-film, men bare en av de utallige "Illuminati er ekte!"-videoene som finnes. Og alle siterer de samme "bevisene".

 

-

 

Til slutt: Jeg også vil ha "den story stygge ulven" å skylde på. Dessverre vet jeg at mennesket er så hårreisende inkompetent på alt det de gjør, at det er umulig for oss å lage noe perfekt. En hemmelig organisasjon på denne størrelsen, og med denne makten, er ikke mulig. Da må i så fall alle medlemmene være romvesner. Eller roboter. Og om du begynner å tro på dette... vel...

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Men det er ikke bare meg. Det er faktisk fler og fler som skjønner at noe er jævlig rart. Og at 9/11 var en merkelig hendelse og virka veldig planlagt osv.

 

 

Men ja, alt som taler mot det media forteller dere er jo av GÆRNE PSYKOTISKE KONSPIRATORIKERE!!!

 

Doc-from-Back-to-the-Futu-006.jpg

 

Spørsmålet blir jo hvorfor en superhemmelig kjempekonspirasjon som går så langt for å være hemmelig på død og liv skal strø rundt seg med symboler.

 

De fleste kan nok si seg enige i at det foregår mye på bakrommet, og at det antagelig finnes diverse reelle konspirasjoner. Problemet kommer når man på død og liv skal ha det til at konspirasjonene er så enormt omfattende, eller at deltagerne strør rundt seg med spor og ledetråder, fordi de tilber djevelen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...