Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Sprute i ansiktet og munnen


Aqulini

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 1 år senere...

Det er varmt spennende og spruter det hardt har man gjort noe digg og "riktig". valgfritt selvfølgelig, men som bifil er det bare helt rått digg. kjenner flere jenter som elsker det, men oxo dem som ikke gjør det. ingen facit her..

 

Spruter mye selv og har fått.. det er rått da1

Lenke til kommentar

Har hatt jenter som har vært fra "æsj" til "gurgle før svelging, for så å gi meg komplement for smaken". Alle variasjonene er vel normalt, men for MIN del frister det mer til gjentagelse om jenta viser initiativ, men jeg tenner IKKE på å se ei jente gjøre noe hun absolutt ikke vil.

Lenke til kommentar

Jeg er forsatt på leit etter noe jeg ikke får lov til av frøken, har ikke funnet noe enda... (bare komme med forslag)

 

Så ja, får lov. Hun vil det gjerne også. Husker første gangen lenge siden, da var hun ikke helt klar over at øya burde lukkes igjen...

 

Oi, er du her og?

 

Som min kjære skriver over, så synes jeg det er helt greit. Har ingenting i mot det såfremt jeg hopper i dusjen kort tid etter. Munnen er heller ikke noe problem for meg :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Det er ikke noe jeg pleier å gjøre, men det kommer helt ann på dama og situasjonen. Som nevnt over her, så er det jo noe dominerende over det å sprute i munnen/ansiktet henens. Så ved litt røff sex så er det en fin avslutning. Det skal jo også sies at det blir mindre gris av det, og at du slipper at det renner ut og lager flekker på lakenet.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
×
×
  • Opprett ny...