Gå til innhold

Endelig kommer 4K-filmene


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
...
Leverandøren må selvsagt sørge for å ha en brukbar serverfarm stående og seede selv, men siden bedrifter stort set må betale for datatrafikkmengden, betaler forbrukerne i de fleste tilfeller kun for hastigheten, så det lønner seg å "snylte litt" på dem om man kan. Spotify gjør det, f.eks. Men med de datamengdene vi snakker om - eller i hvert fall bør snakke om - her, blir det jo noe litt annet.Tviler uansett på at dette kommer til Norge med det frste. Vi har jo ikke engang leverandører som leverer akseptabel kvalitet i 1080p. Tenk om jeg kunne fått 1080p i god kvalitet streamet direkte til en linuxbasert xbmc-htpc (noe jeg haråndbredde til), da hadde jeg sluttet å være filmpirat med det samme. Neflix tvinger meg dessverre til å bruke egen avspilleskjitsoftware og krever Windows i tillegg, og ingen av delene har spesielt god WAF-faktor på htpc.

 

Linux støtter Netflix jo, bare ta deg tid til å søke. Du kan jo også se det på tv'en da eller kjøpe en slik UBS-Android pc og plugge i tv'en da

 

 

Lenke til kommentar

Linux støtter Netflix jo, bare ta deg tid til å søke. Du kan jo også se det på tv'en da eller kjøpe en slik UBS-Android pc og plugge i tv'en da

Du har tydeligvis misforstått hvordan dette fungerer. Linux støter ikke noenting - det er et operativsystem. Netflix, dermot, støtter ikke linux. Hackede WIne-lsøninger endrer ikke på det, ikke fungerer det med xbmc, og hvis du tor jallamekket Wine har WAF for fem flateøre, da har du tydeligvis aldri bodd smmen med noen.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...