Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Å finne hverandre i trafikken


Anbefalte innlegg

Hva synes dere om det? Er det litt nice å stoppe på rødt lys og utveksle noen comments gjennom vinduet, og så speede avgårde i et lite race sammen og utveksle numre?!

Jeg dro i land en gubbe slik en gang, vi fant hverandre i en tunnel. Han bare bånna gassen da han passerte meg, og sørget for at vi fikk samme fart så vi kunne få blikkontakt.. deretter stoppet vi i en busslomme og gikk ut å snakket en god stund, og jeg så jo fort at duden var NIIIICE.... dessverre hadde han dame. Videre ble vi enige om å ta et kappløp til byen, hvor vi fant en bensinstasjon og henge litt på.. før vi dro hver til vårt tok han fram iPhonen sin og sa "jeg skulle vel hatt nummeret ditt, så vi kan ta en tur igjen?" - hehe, what kind of tour, tenkte jeg og ga det. Da jeg kom hjem og adda han på face, rett etter han sendte meg en koselig sms med takk for isted, så jeg han hadde dame.. nedtur deluxe...

Hadde dere gjort dette som ikke-singel? Ekke det litt over the limit?

Endret av Hårek
La tilbake slettet innlegg
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kan du ikke like gjerne hive deg på speed dating i trygge omgivelser? Har du planer om bruke utallige forsøk på å stille deg ved siden av noen i et lyskryss til du finner en som er kjekk nok, så overbevise han om å ta ned sidevinduet så du kan føre en dialog med han i 20 sekunder til lyset blir grønt? Høres for meg ut som noe man kan oppleve i en dårlig film.

Endret av ^Th0mas^
Lenke til kommentar

I førsteposten høres det vitterlig ut som om det var noe som skjedde.

 

Skal jeg svare på spørsmålet ditt, så nei. Den eneste muligheten jeg har til å kjøre bil, er når jeg er hjemme hos foreldrene mine. Der er det særdeles få trafikklys, og særdeles få steder hvor det er to felt i én retning. En kombinasjon av de to tilfellene eksisterer ikke innenfor en radius på noen mil. Jeg kunne til nøds kjørt til Oslo, men jeg tror at det ville vært så fånyttes at det finnes mange andre bedre måter å treffe folk på.

Lenke til kommentar

Jeg har aldri sjekka eller vurdert å sjekke i lyskryss, Thomas... det var et forslag til dere beginners! Som jeg ikke kan uttale meg erfaringsmessig om, men det høres da festlig ut, vel?!

 

Selv holder jeg meg til selve streeten... det er der det skjer!

 

Ehh, skrev du ikke i førsteposten at du har gjort dette?

Lenke til kommentar

Jeg har aldri sjekka eller vurdert å sjekke i lyskryss, Thomas... det var et forslag til dere beginners! Som jeg ikke kan uttale meg erfaringsmessig om, men det høres da festlig ut, vel?!

 

Selv holder jeg meg til selve streeten... det er der det skjer!

 

Er da ikke akkurat dette jeg vil kalle et nybegynnerforslag.

Lenke til kommentar

Ehh, skrev du ikke i førsteposten at du har gjort dette?

 

Hvor treige skal enkelte bli, egentlig? Da snakker jeg ikke om i trafikken, men mentalt.

 

Nei, jeg skrev faktisk ikke det, jeg spurte; hadde det ikke vært fett å gjøre det?!! Videre skrev jeg et eksempel fra en egen opplevelse, hvor det sto at dette var i en tunnel og ikke et lyskryss. Got it, eller?

Endret av treskopus
Lenke til kommentar

Jeg har aldri sjekka eller vurdert å sjekke i lyskryss, Thomas... det var et forslag til dere beginners! Som jeg ikke kan uttale meg erfaringsmessig om, men det høres da festlig ut, vel?!

 

Selv holder jeg meg til selve streeten... det er der det skjer!

 

Treskopus, dine innlegg viser til nøyaktig 0 erfaring. Ved å poste slike innlegg som du gjør skaper du forvirring i hodene til de 16-20 åringene som er her inne for å få aktuell hjelp.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Hvor treige skal enkelte bli, egentlig? Da snakker jeg ikke om i trafikken, men mentalt.

 

Nei, jeg skrev faktisk ikke det, jeg spurte; hadde det ikke vært fett å gjøre det?!! Videre skrev jeg et eksempel fra en egen opplevelse, hvor det sto at dette var i en tunnel og ikke et lyskryss. Got it, eller?

 

Åja, din erfaring var fra en tunnel, ikke et lyskryss ... Jeg beklager så mye, vet ikke hva jeg tenkte på!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...