Gå til innhold

? Apple er i gang med ny iPhone


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ryktene vil ha det til at det er vanskelig å masseprodusere iPhone 5, og at mange av eksemplarene ikke består kvalitetskravene.

Kanskje Apple ikke klarer å produsere iPhone 5 uten å tape penger, og at de derfor må skynde seg å designe en telefon som er lettere å masseprodusere?

 

Apple lanserte iPad 4 veldig kort tid etter "Den nye iPad" (som ikke er ny lengre). Kanskje de endrer syklusen for sine mobile enheter, og vil lage nye med få måneders mellomrom?

Endret av Mannen med ljåen
Lenke til kommentar
At de har startet utviklingen er vel ingen overraskelse.

 

Godt poeng! :)

Enhver bedrift med respekt for seg selv starter selvsagt utviklingen av neste produkt allerede før et nytt produkt lanseres. Å legge ned utviklingsavdelingen inntil salget av produktene stuper fordi de er gamle og utdaterte blir som å skjære av seg føttene med neglefil.

 

Folkene på utviklingsavdelingen bør ikke sitte og tvinne tomler lenge av gangen, dess raskere de kommer i gang med utviklingen av neste produkt dess bedre. Såpass skjønner selvsagt Apple også.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Sikkert fint og flott det. Skjønner ikke folk som vrir dette til noe negativt. Rent bortsett fra at man ikke har den nyeste modellen, så er fortsatt den "gamle" like god som den var før den nye kom.

 

Den forrige blir naturligvis ikke noe dårligere av at et nytt produkt kommer ut, foruten for sammenligninger. Grunnen til at jeg synes ting som dette (hyppige utgivelser av nye modeller) er/kan være negativt er fordi jeg stiller spørsmålet om produsenten bevisst har holdt tilbake på den modellen jeg nettopp har kjøpt, slik at de har noe bedre å komme med til neste utgivelse. Altså at de bevisst lager et dårligere produkt i dag for å kunne lansere den bedre versjonen om kort tid.

 

Til tross for at dette er en artikkel om Apple er ikke denne meningen min knyttet til et bestemt selskap.

 

 

-Deluze

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Apple lanserte iPad 4 veldig kort tid etter "Den nye iPad" (som ikke er ny lengre). Kanskje de endrer syklusen for sine mobile enheter, og vil lage nye med få måneders mellomrom?

 

Ikke uvanlig måte for å beholde inntektsgrunnlaget på når selve markedet i antall begynner å mettes. Det er såpass mange som uansett hvor små endringene er må oppgradere til nyeste versjon, at bare det kan opprettholde salgstallene i lang tid.

 

Og dette gjør alle!!

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Neeeei !! Jeg har da nettopp fått min iPhone 5 !!! SAMSUNG HERE I COME !! ...

 

Ikke sikker på om dette var sarkasme eller ikke, men jeg må spørre om det ikke ønskes videre utvikling på produkter om du var oppriktig? Man er også nøyaktig like kuuul i skolegården om man har siste eller forrige modell.

Artikkelen sier forresten at 5S kommer ikke på markedet i morgen, men til "normal tid".

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Man er også nøyaktig like kuuul i skolegården om man har siste eller forrige modell.

Nehei!

Etter at Samsung Galaxy S3 kom ut, føler jeg meg som en dust med min Samsung Galaxy S2.

Jeg mener, atte, så liiite dust dah!

 

 

Nei, seriøst:

Jeg liker ikke hvis teknologiselskapene holder tilbake ny teknologi, for å kunne bruke den på sin neste modell om et par måneder.

Jeg er svært fornøyd med min, men batteriet kunne vært bedre.

Om sommeren mente jeg at skjermen kunne fungert bedre i sollys.

Nå har vi jo ikke sollys lengre. Kan drøye til våren med å kjøpe ny. Da skal skjermen og batteriet være bedre.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...