Gå til innhold

Kamptråd - Chelsea vs Liverpool


Colin.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tror Rodgers som var manageren hans ifjor vet hvordan har var for Swansea ifjor...

 

Swansea spilte fri fotball og helt uten press forrige sesong. Det samme kan ikke sies om Liverpool i år. Å tro at Allen er god nok til fast plass på Liverpool fordi han hadde samme manager i fjor, blir litt vel naivt.

Lenke til kommentar

Swansea spilte fri fotball og helt uten press forrige sesong. Det samme kan ikke sies om Liverpool i år. Å tro at Allen er god nok til fast plass på Liverpool fordi han hadde samme manager i fjor, blir litt vel naivt.

Vet ikke om jeg formulerte meg feil, men meningen med setningen var å få frem at jeg velger å stole på Rodgers som vet hvordan Allen er. Var selv litt skeptisk til kjøpet..

Men han har vært god i år, synes jeg..

Endret av LFCboy
Lenke til kommentar

Swansea spilte fri fotball og helt uten press forrige sesong. Det samme kan ikke sies om Liverpool i år. Å tro at Allen er god nok til fast plass på Liverpool fordi han hadde samme manager i fjor, blir litt vel naivt.

 

Allen har kanskje vært vår beste spiller på midtbanen i år. Han har i tillegg spilt ute av sin vanlige posisjon, siden Lucas er skadet.

Endret av OKMarius
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...