Gå til innhold

Playstation 4 - Generell diskusjon

Latias

1 268 stemmer

1. 1. Blir Playstation 4 en større suksess enn sin forgjenger?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Svært lite gaming på meg siden jeg har jobbet hele uken, uten om selveste juleaften :p Men da var det andre ting som hadde 1.pri

Har ikke blitt rammet av dette selv, men det er kjipas for dere som faktisk har tid til å spille i julefrien :)

Skrevet (endret)

Ifølge Lizard Squad på Twitter nå så er XBL offline :p

Skal si han har fått mange followers i de siste 2 dagene, hehe

Veldig merkelig når jeg har spilt Halo med en venn i USA nå i en stund. Ikke noe disconneting foreløpig.

Endret av Maury
  • Liker 2
Skrevet

Ifølge Lizard Squad på Twitter nå så er XBL offline :p

Skal si han har fått mange followers i de siste 2 dagene, hehe

Skjønner ikkje hvorfor folk følger, retweeter osv slike oppmerksomhet sjuke unger...:p

• Liker 5
Skrevet

Fikk logge meg på før i dag, trodde at alt var i orden og slo av ps4, det var veldig dumt fordi nå får jeg ikke til å logge meg på igjen....hvordan er det mulig at xbox klarte å få sine tjenester ganske så fort på beina men psn sliter fortsett?

Skrevet

Det vil nok hjelpe å slenge noen øgler i buret sitt også da det stort sett er de som har ødelagt for så mange.

Men fy faen så irriterende at så mye ikke virker fordi konsollen SKAL være online. Største designfeilen på lenge - det må da finnes bedre alternativer enn dette for å forhindre piratvirksomhet. Jeg driter både i Gamerscore, trofeer og leaderboards. Vil bare spille, jeg...

Skrevet (endret)

fikk logge meg på ps3 ....så kanskje ps4 kommer snart også..

Er det hele verden som er nede eller bare noen land? statusen hos psn er OFFLINE men hører at det er folk som klarte å logge seg på

Endret av locoboy
Skrevet (endret)

Om noe så beviser bare dette nok en gang at digital only ikke er fremtiden på en god stund ennå.

Mine gode gamle "analoge" konsoller/spill trår til og redder situasjonen. :wee:

Endret av Rider of Reason

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...