Gå til innhold

Playstation 4 - Generell diskusjon


Latias

  

1 268 stemmer

  1. 1. Blir Playstation 4 en større suksess enn sin forgjenger?



Anbefalte innlegg

 

 

 

 

Godt poeng, tenkte jeg ikke på :p

 

Er det noe bestemt fordel ved å laste det ned digitalt kontra å kjøpe det på disk? Er det bedre loadtime, dårligere loadtime etc?

 

er samme laste tida enten eller vil jeg tro siden man innstallerer hele spillet enten eller, men har man amerikansk psn konto får man spilla for ca 360-380kr kommer litt ann på dollar kursen

 

Eier ikke noen spill på disk selv så kan ikke si dette helt sikkert...

 

Har vurdert å skaffe meg en amerikansk konto, men har bare ikke satt meg inn i det. Er det så enkelt som å lage en ny bruker med den kontoen og laste ned spillene på den så spille fra den norske kontoen?

 

Jupp, bare følg linken her: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1554530 så finner du all nfo du trenger for å lage en amerikansk konto :)

 

Alle spilla jeg eier er fra min amerikanske bruker og spiller kun på min norske bruker, jeg har kun ftp spill og alt som kommer fra ps+ fra min norske bruker, resten blir kjøpt med amerikansk siden spilla er mye billigere

 

Herlig, tusen takk. :)

 

CoD er et kjøpe jeg gjør, sitter og velger mellom FIFA eller AC:BF. Tror det blir FIFA ettersom jeg har kamerater som også spiller det og pleier å ha noen turneringer innimellom

Endret av Hvaheterdu
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Da mottar jeg forhåpentligvis min PS4 i løpet av uken! :D I den forbindelse lurer jeg på om Resogun fortsatt er gratis? Er alle spill som slippes gratis til Plus-medlemmer gratis i "evig tid"?

Så lenge du har PS+, droppes abonnementet blir spillet fryst til du aktiverer det igjen.

 

Edit:

Du må også trykke på "Download" på ønsket spill for at det skal arkiveres for evig tid i nedlastingsloggen din. Om spillet går ut ifra Ps+ uten at du har gjort dette, er det tapt sak.

Endret av Dore123m
Lenke til kommentar

Da mottar jeg forhåpentligvis min PS4 i løpet av uken! :D I den forbindelse lurer jeg på om Resogun fortsatt er gratis? Er alle spill som slippes gratis til Plus-medlemmer gratis i "evig tid"?

Så å si alle spill på ps+ har en tidsbegrensa periode de er tilgjengelige gratis via ps+(varierer alt fra 2 uker til 6mnd somregel) Dette varierer veldig fra spill til spill, og noen ganger dukker det opp ett eller to spill i midten av en mnd som bare er gratis i 1-3 uker, så man bør følge med viss man vil ha alle spill til Vita/Ps3 og Ps4...

Men som Dore123m og sier ovenfor så viss man laster ned spill som er gratis via ps+ mens de er tilgjengelige så er spilla dine så lenge du er ps+ medlem...

og viss du ikke har konsollen men allerede har en psn konto med ps+ kan du logge deg inn via:

https://store.sonyentertainmentnetwork.com og trykke på download så vil spillet ligge i bibliotek mappa inne på ps4 når du får denne i hus, evt i nedlastingsliste på ps3 og ps vita, du kan og opprette konto via linken viss du ikke allerede har en :)

 

Og for å svare på spm anngående resogun så er spillet ennå tilgjengelig, men ingen vet om spillet blir erstattet av Outlast 5.2.2014 så løp å trykk på download for alle som vil sikre seg spill på ps+ før spilla forsvinner fra lista

Endret av Leffi78
Lenke til kommentar

 

 

PS4 får eksklusive 60 FPS i Tomb Raider.

 

Hva ?

 

 

Med det mente jeg at Xbox One får 30 FPS.

 

 

Kilder er alltid fint! Men såg det var snakk om dette i VS tråden, så da fikk jeg en oppklaring :) Fett med 60fps i TR da uhvertfall! Ps3 utgaven var jo veldig ujevn her.

Endret av Mala
Lenke til kommentar

Fikk endelig kjøpt skikkelig SORT elektroteip i går! Nå er det ingen jævla pisselys å tenke på :) Såg faktisk ikke så gale ut med akkurat den teipen heller Hadde forøvrig en kollega på besøk her forleden når vi skulle kalibrere nye TV`en med ett slikt Spyder sett vi spleiset på. Det FØRSTE han liret av seg når han fikk DS4 i hånda var hvor drøyt unødvendig det lyset er :p Men så kom jo rosen over hvor godt den låg hendene kort etterpå. Men det jævla lyset kom han ikke over altså..

Endret av Mala
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Det var da imponerende at PS4 klarer å yte såpass mye mer enn XBone. Og litt merkelig, Skulle jo tro at de klarte ca det samme, siden de ikke skiller seg altfor mye fra hverandre rent teknisk.

Men dette lover jo godt da, med en godt ergonomisk utformet håndkontroll OG veldig bra ytelse. Kanskje PS4 tar innersvingen på konsollkrigen denne gangen :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...