Gå til innhold

Playstation 4 - Generell diskusjon


Latias

  

1 268 stemmer

  1. 1. Blir Playstation 4 en større suksess enn sin forgjenger?



Anbefalte innlegg

Spørsmål!

 

Jeg trenger et nytt PS4 spill i slutten av måneden og alternativene er AC4 Black Flag eller Tomb Raider DE. Noen som har spilt begge disse og kan gi meg et hint om hvilket jeg bør gå for. Har spilt de første AC spillene tidligere å aldri klart spille dem noe mer enn 3 timer max på noen av dem. På den andre siden får det nyeste mye skryt.

 

Så takk om jeg får noen innspill på dette..

Jeg har spilt AC4, og det handler mest om å seile et skip. Dreiv å seilte i sikkert 20 minutter for å komme til et oppdrag. MØKK KJEDELIG! Er det dårligste assasins creed spillet. Jeg jeg gidder ikke spille det ferdig. Fryktelig mye seiling, og det er veldig kjedelig.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har spilt AC4, og det handler mest om å seile et skip. Dreiv å seilte i sikkert 20 minutter for å komme til et oppdrag. MØKK KJEDELIG! Er det dårligste assasins creed spillet. Jeg jeg gidder ikke spille det ferdig. Fryktelig mye seiling, og det er veldig kjedelig.

Du vet du kan reise raskt frem og tilbake mellom "fast travel points" ?

  • Liker 6
Lenke til kommentar

 

Spørsmål!

 

Jeg trenger et nytt PS4 spill i slutten av måneden og alternativene er AC4 Black Flag eller Tomb Raider DE. Noen som har spilt begge disse og kan gi meg et hint om hvilket jeg bør gå for. Har spilt de første AC spillene tidligere å aldri klart spille dem noe mer enn 3 timer max på noen av dem. På den andre siden får det nyeste mye skryt.

 

Så takk om jeg får noen innspill på dette..

Jeg har spilt AC4, og det handler mest om å seile et skip. Dreiv å seilte i sikkert 20 minutter for å komme til et oppdrag. MØKK KJEDELIG! Er det dårligste assasins creed spillet. Jeg jeg gidder ikke spille det ferdig. Fryktelig mye seiling, og det er veldig kjedelig.

 

Ikke hør på han, det er det desidert beste i AC serien.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Tydelig at denne maskinen ikke er 100% frisk. Opplevd to ganger nå at mens eg er midt i ett spill så kutter maskinen spillet, går tilbake til Home menyen og spytter disken ut. Første gangen ville den ta imot spillet når eg puttet det tilbake, andre gangen nektet den å ta inn spill, stod bare å sluret på ut funksjonen.

 

Måtte slå hele dritten av og på før den ville ta imot disk.

 

Sony Sony....

  • Liker 2
Lenke til kommentar

 

Jeg har spilt AC4, og det handler mest om å seile et skip. Dreiv å seilte i sikkert 20 minutter for å komme til et oppdrag. MØKK KJEDELIG! Er det dårligste assasins creed spillet. Jeg jeg gidder ikke spille det ferdig. Fryktelig mye seiling, og det er veldig kjedelig.

Du vet du kan reise raskt frem og tilbake mellom "fast travel points" ?

 

Noen ganger er det ikke mulig

Lenke til kommentar

 

 

Jeg har spilt AC4, og det handler mest om å seile et skip. Dreiv å seilte i sikkert 20 minutter for å komme til et oppdrag. MØKK KJEDELIG! Er det dårligste assasins creed spillet. Jeg jeg gidder ikke spille det ferdig. Fryktelig mye seiling, og det er veldig kjedelig.

Du vet du kan reise raskt frem og tilbake mellom "fast travel points" ?

 

Noen ganger er det ikke mulig

 

 

Det er nok i de områdene som ikke er "låst" opp enda, sånn jeg har skjønt det. Så litt seiling blir det jo når man skal inn i nye områder etc.

Lenke til kommentar

Andre som gleder seg til å ta turen tilbake til øya Yamatai om et par uke da? Jeg er overasket over at jeg gleder meg såpass til å spille et spill jeg allerede har spilt for under et år siden igjen....

 

Spent på å se hvordan grafikken vil være på PS4 utgaven.

Har sagt til meg selv, og skrevet på forumet her at jeg nok står over. Men... Heh det spillet var jo så jævlig underholdende at! Endret av Mala
Lenke til kommentar

 

Andre som gleder seg til å ta turen tilbake til øya Yamatai om et par uke da? Jeg er overasket over at jeg gleder meg såpass til å spille et spill jeg allerede har spilt for under et år siden igjen....

 

Spent på å se hvordan grafikken vil være på PS4 utgaven.

Har sagt til meg selv, og skrevet på forumet her at jeg nok står over. Men... Heh det spillet var jo så jævlig underholdende at!

 

 

Hehe, ja det er ikke et dumt spill altså. Tenkte jeg denne gangen skulle spille på høyeste vanskelighetsgrad og gå all in for å finne alt i spillet. Burde få endel timer ut av det da :)

Lenke til kommentar

Hvordan er den nye Tomb Raider-utgaven sammenlignet med PC-versjonen? Jeg spilte det på pc'n, med 1920x1200-oppløsning, det meste på max og en Xbox-kontroller. Er det noe som indikerer at grafikken er bedre på PS4? Syns spillet var utrolig underholdende, og kunne nok gjerne kost meg med spillet en gang til..

Lenke til kommentar

Kjøpte NBA 2K14 for et par dager siden (digitalt), men sliter med at det ikke vil starte. Når det startert å laste ned så laster den ned et par giga som gjør at man kan spille, fikk spill da.

Nå når alt er ferdig nedlastet og innstallert så kommer jeg kun til bildet som viser alle lagene som spiller i nba også blir skjermen svart og ikke noe mer skjer.

 

Noen som har vært borti dette?

 

Er jo 42gb som må lastes ned så tar jo litt tid selv på en 60/60 fiber. Har slettet det nå og prøver å laste det ned og innstallere det på nytt, så får jeg se hva som skjer.

Lenke til kommentar

Kjøpte NBA 2K14 for et par dager siden (digitalt), men sliter med at det ikke vil starte. Når det startert å laste ned så laster den ned et par giga som gjør at man kan spille, fikk spill da.

Nå når alt er ferdig nedlastet og innstallert så kommer jeg kun til bildet som viser alle lagene som spiller i nba også blir skjermen svart og ikke noe mer skjer.

 

Noen som har vært borti dette?

 

Er jo 42gb som må lastes ned så tar jo litt tid selv på en 60/60 fiber. Har slettet det nå og prøver å laste det ned og innstallere det på nytt, så får jeg se hva som skjer.

vent til hele spillet er nedlasta før du starter, jeg hadde lignende problemer med nfs rivals....

Endret av Leffi78
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...